Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Οχι

Δεν νομίζω ότι ανήκω στην κατηγορία των «νοικοκυραίων». Αυτοί είναι μάλλον νέο φρούτο στην κοινωνία μας και σαφώς αποτελούν τεράστια μερίδα των Ελλήνων. Η έκφραση όμως «νοικοκυραίοι» προέκυψε τελευταία μαζί με την συντηρητική στροφή που πήραμε όλοι μας, μιας και πλέον βάλαμε 5 φράγκα στη τσέπη μας και πλέον όλοι φοβόμαστε μην τα χάσουμε.

Αυτή όμως η λέξη μου αρέσει πάρα πολύ. Παραπέμπει σε νοικοκυροσύνη σε καθαριότητα και προκοπή μέσα σε ένα σπίτι, σε μία οικογένεια σε μία ομάδα. Έλα όμως που η μεταφορική της χρήση, τελευταία διαστρεβλώνει τελείως την ουσία της.

Κατ’ αρχήν δεν υπάρχουν πλέον νοικοκύρηδες και νοικοκυρές, με την παλιά έννοια, αλλά αυτό να το προσπεράσουμε και να δούμε τι εννοούν τα μίντια όταν λένε ότι με τα επεισόδια που δημιουργήθηκαν μετά τη δολοφονία του πιτσιρικά, οι «νοικοκυραίοι» θορυβήθηκαν!

Μωρέ τι μας λες! Δηλαδή κάτι φασιστόμουτρα από τα πολλά που υπάρχουν στην Ελλάδα, φάγανε λάχανο ένα μωρό 15 χρονών, έτσι γιατί τους κάπνισε, και δεν θα έπρεπε να υπάρχει καμία αντίδραση για να μην θορυβηθούν οι «νοικοκυραίοι».

Για εμένα ας θορυβηθούν λιγάκι και αυτοί μιας και πλέον τα δικά τους παιδιά δολοφονούν στο δρόμο, ας θορυβηθούν και ας αναρωτηθούν μήπως κάτι πάει πάρα πολύ στραβά σε αυτή τη κοινωνία, μήπως φταιει και η δικιά τους «νοικοκυροσύνη» για αυτό; μήπως φταιει, λεω, το μεγάλο βαθούλωμα στον καναπέ τους;

Το παιδάκι που χάθηκε, έτσι άσκοπα, πάει. Οι γονείς του που δεν κατάλαβαν από που τους ήρθε η κατραπακιά πάνε και αυτοί, και ας είναι εξέχοντα μέλη της Αθηναϊκής Ελίτ. Οι αθώες οικογένειες των δολοφόνων πάνε και αυτές, - εκείνα τα τρία παιδάκια του «Πραίτορα-Ράμπο», τι φταίνε!

Εμείς τι κάνουμε, μου λετε; Χτες με τους κουμπάρους μου βλέπαμε τηλεόραση και κανένας δεν πίστευε ότι ήταν ένα κακόμοιρο 15-χρονο μωρό, με παντελώς άπηχτο μυαλό, που πυροβολήθηκε. Υπήρχε μία έντονη διάθεση να βρεθεί δικαιολογία για τον Μπατσο-Ραμπο, γιατί αν δεν το κάναμε θα … κατέρρεε ο κόσμος μας. Όταν με την ώρα η δικαιολογία αυτή δεν βρισκόταν, όταν συνειδητοποιούσαμε την εφιάλτη του Σαββάτου τότε θυμώναμε όλο και περισσότερο.

Αυτό συνέβηκε, «θυμώσαμε», όχι όλοι βέβαια, οι νοικοκυραίοι εξακολουθούν να κοιτάζουν τη βολή τους, το βάθος του καναπέ τους, και τις φαντασμαγορικές εικόνες στην τηλεόραση από το Σπριντερ Στορς που έγινε παρανάλωμα. Πολλοί πάντως θύμωσαν, πολλοί είναι αυτοί που επικροτήσανε τη δήλωση εκείνου του εμπόρου, ότι είναι πολύ πιο σημαντική η δολοφονία από τις μετέπειτα καταστροφές.

Να είστε βέβαιοι ότι όταν θυμώνει η κοινωνία, την πληρώνει η πολιτική, και καλός την πληρώνει. Τι να το κάνω εγώ που υπέβαλε παραίτηση ο Παυλόπουλος, αφού αυτή δεν έγινε δεκτή και ήταν προφανώς για το θεαθήναι. Τι να το κάνω που «θα τιμωρηθούν παραδειγματικά», να μας διευκρινίσουν μόνο αν η τιμωρία θα είναι ανάλογη με αυτή των τσαμπουκάδων της ζαρντινιέρας ή του πιτσιρικά με τα πράσινα παπούτσια; Αυτό είναι το θέμα;

Το θέμα για εμένα είναι ότι όταν απευθύνεσαι σε τέτοιους τύπους και τους αποκαλείς «Πραίτορες» όταν τους λες «Το κράτος είστε εσείς», όταν δεν ελέγχεις αν είναι ψυχολογικά κατάλληλοι να κουβαλάνε όπλο, όταν για ξυλοδαρμό μέχρι θανάτου ενός γύφτου τους έριξες πρόστιμο 60 ευρώ, όταν υπάρχει η απόλυτη ατιμωρησία σε όποια λοβιτούρα και βρωμιά κάνουνε (βλέπε Ζωνιανά), γιατί αυτά τα κατακάθια της κοινωνίας να αντιδρούν διαφορετικά;

Ξέρω ότι πολλοί από εσάς τους νοικοκυραίους τώρα θα μου πείτε, «Υπερβάλεις δεν είναι έτσι η αστυνομία, ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό», εγώ επιμένω να απαντώ και να πιστεύω, ότι όχι έτσι είναι η πλειονότητα της αστυνομίας και δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό!! Αν η αστυνομία θέλει να έχω άλλη άποψη – εγώ ο απλός πολίτης - ας προσπαθήσει να με πείσει με τις πράξεις της.

Θέλω να κλείσω εδώ και να μην γράψω τίποτε άλλο, αλλά είναι δύο πράγματα που ίσως αξίζει να τα πω. Πρώτον, και βέβαια δεν συμφωνώ με το να μπαίνεις και να τα κάνεις όλα γυαλιά καρφιά επειδή νοιώθεις θυμό και αδικία, αλλά εγώ είμαι 40, και τα πιτσιρίκια που σπάνε τα πάντα μόλις 15-18. Πολλά έχουμε σούρει σε αυτή την έρμη τη γενιά, αν δεν έχουν μάθει να αντιδρούν διαφορετικά, φταιμε εμείς.

Όποιος μου πει ότι αυτά τα 15-χρονα πιτσιρίκια είναι «αντιεξουσιαστές» είναι εκτός από ηλίθιος και αγράμματος. Πότε πρόλαβε το μωρό να γίνει αναρχικός ρε γίδι!!

Η γειτόνισσα του πάνω διαμερίσματος από το δικό μου, μία κοπέλα 38 χρονών με κόρη 17-χρονη, όλο το χτεσινό βράδυ που πενθούσε όλη η Ελλάδα είχε διαπασών καψουροτράγουδα και τραγουδούσε γιατί είχε μαλώσει με τον γκόμενο !! (έτσι μου είπε το πρωί). Χαίρομαι που δεν ανήκω στους «νοικοκυραίους» όπως αυτή.

Αρκετοί συνάδελφοι είναι τσαντισμένοι σήμερα γιατί τα «τσογλάνια» κάνοντας καταλήψεις στα σχολεία το πρωί είχαν κλείσει τους δρόμους και έκαναν πολύ ώρα να έρθουν στο γραφείο. Εύχομαι το δικό τους παιδί μια μέρα να μην βρεθεί στη θέση του 15-χρονου – τσογλανιού – Αλέξανδρου.

Δεν έχει συνταγή σήμερα – πενθώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: