Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Μικρά, Μικρά και Ουσιώδη

· Εδώ και 2 μέρες βάφω το σπίτι μου. Τ΄ ναι τούτο το πράγμα ωρέ! Τι τζέρζελο, τι ανακατωσούρα! Ούτε η μετακόμιση τέτοιος χαμός, τουλάχιστον εκεί έχεις τα πράγματα σε κούτες, τώρα ούτε και ξέρω που βρίσκονται. Θέλω μέρες να συνεφέρω το χαμό!

· Χαμός, ξεχαμός, το είδα το ντιμπέιτ! και ένοιωσα μία χαρά, μία αγαλλίαση, γιατί μπορεί στο σπιτάκι μου να γινόταν της μαυροκακομοίρας, η πατρίδα οδεύει σε σωστό δρόμο. Και γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε (που λεει και ο προσφιλής σε όλους Μητσοτάκης) με τέτοια ομάδα στην πολιτική ζωή της χώρας, είναι προφανές ότι τους έχουμε πάρει αμπάριζα όλους τους άλλους λαούς (μόνο που δεν το έχουμε καταλάβει ακόμα).

· Εκεί λοιπόν που διαπίστωνα την παντελή ανυπαρξία επιχειρημάτων από πλευράς τους να μας πείσουνε ακόμα και για το πιο απλό, την παντελή ανικανότητα τους να συνθέσουν βιώσιμες και ολοκληρωμένες προτάσεις για τη χώρα, την επαναλαμβανόμενη συγνώμη και «ανάληψη της ευθύνης» για όλα όσα έχουν κάνει μέχρι τώρα όλοι τους και το συνεχιζόμενο «συγνώμη είπαμε βρε πουλάκι μου μην κολλάς και εσύ, άντε ξαναψήφισε με να πάμε για άλλα!», κάπου εκεί, μου ήρθε η φοβερή έμπνευση ..... τι στο καλό τους θέμε όλους αυτούς; δεν κάνουμε μία τριμελή επιτροπή από 6-7 άτομα να πάμε να ζητήσουμε βοήθεια από κάποιον άλλον λαό! Να πάμε δηλαδή στους Νορβηγούς που καλά τα πάνε κατά πως τα λένε, να νοικιάσουμε μία ομάδα ντόπιων πολιτικών, να κάνουμε ένα 10-ετές συμβόλαιο ρε πουλάκι μου, να τους φέρουμε εδώ και να τους βάλουμε να δουλέψουν. Τώρα θα μου πείτε και αυτούς που έχουμε τι να τους κάνουμε, εγώ λεω να τους βγάλουμε σε σύνταξη. Δεν μπα να είναι νέοι, (αυτό το ακόμα 53 τι το ήθελες βρε πουλάκι μου και εσύ;) να βγουν σε αναγκαστική σύνταξη, σαν αυτή που δίνει ο ΟΣΕ σε κάποιες χιλιάδες νέους εργαζόμενούς του. Να τους δώσουμε εκεί ένα καλό ποσό να μας αδειάσουν τι γωνία.

Έλεος επιτέλους με τη μετριότητα σε αυτή τη χώρα! Είναι δυνατόν αυτή η 5-αδα πολιτικών να είναι ότι καλύτερο και ικανότερο έχει να επιδείξει η Ελλάδα; να παμε να αυτοκτονήσουμε ομαδικός λεω εγώ.

Δεν έχει φαγάκι σήμερα, δεν μπορώ να βρω τις συνταγές μου μέσα στο χαμό!

Δεν υπάρχουν σχόλια: