Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Μικρά, μικρά και ασήμαντα

  • Αποφάσισε να μην έρθει ο Ισμαήλ Κανταρέ στην Ελλάδα για την παρουσίαση του νέου του βιβλίου που θα γινόταν στο Μέγαρο. Ο λόγος τα ρατσιστικά συνθήματα που ακούστηκαν εναντίων των αλβανών στη παρέλαση. Δυστυχώς δεν έτυχε να διαβάσω κάποιο από τα βιβλία του, αλλά μου είναι πολύ γνωστός. Μάλλον είναι η μεγαλύτερη διεθνή προσωπικότητα της Αλβανίας μετά τη Μητέρα Τερέζα (αν και για αυτήν μαλώνουν Αλβανοί με Σκοπιανούς και δεν συμμαζεύετε). Το κακό βέβαια της είδησης είναι ότι μάλλον ο ευγενής αυτός γεράκος τελικά δεν διαφέρει και πολύ απ΄ αυτά τα βούρλα που φώναζαν ότι φώναζαν στην παρέλαση. Όλοι μας αισθανθήκαμε τόσο άσχημα με αυτά που ακούστηκαν στη παρέλαση, και τελικά η ακραία αυτή αντίδραση του Κανταρέ αποδεικνύει, για άλλη μία φορά, ότι η συμπεριφορά γεννά συμπεριφορά, .... σε αυτές της κατηγορίες!

  • Τελικά ρε παιδιά τι γίνετε και έχω μπερδευτεί;;; οι ΑΕΚτζίδες είναι τρομοκράτες;; αυτό ισχύει και για τον Ντέμη;; και η Βανδή τι είναι, σύζυγος τρομοκράτη; πείτε μου να ξέρω έχω ένα φίλο Αεκτζή και μάλιστα θα πάω σπίτι του τη Κυριακή, μήπως κινδυνεύω;;; Συνέλθετεεεεε γιατί θα φάτε ντομάτεεεες!!!

  • Γενικώς οι απεργίες είναι καλό πράγμα. Δίνουν τη δυνατότητα ενός καλού μπρά ντε φέρ, και ο δυνατότερος κερδίζει. Μόνο έτσι εξάλλου μπορεί ένας κλάδος να διεκδικήσει και να πετύχει. Αλλά .... απεργία στης πανελλήνιες είναι ότι χειρότερο μπορεί να κάνει ένας καθηγητής σε ένα μαθητή. Οι πανελλήνιες είναι – δυστυχώς – πιο σημαντική στιγμή στη ζωή ενός μαθητή, το άγχος που βιώνουν τα παιδιά είναι ανεπανάληπτο, όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό, δεν του αξίζει να είναι καθηγητής. Μπορεί να κάνουν απεργία από σήμερα και για πάντα, αλλά με τις πανελλήνιες δεν πρέπει να παίζει κανείς.

  • Μπορεί να έπεσε πολύ γέλιο και λοιδορία με το «Επιτελούμε λειτούργημα γαμώτο!!» του κύριου Πάνου, προέδρου δημοσιογράφων, αλλά εγώ τον λυπήθηκα τον άνθρωπο. Βέβαια το να το λεει όλο αυτό στον Πρετεντέρη είναι ένα θέμα, αλλά εμένα αυτό το ξέσπασμα μου φάνηκε τελείως αυθεντικό. Σε ποιον αρέσει να τον λένε φερέφωνο;; σε κανένα (βέβαια εμένα και να με πούνε πουλημένη κάτι βλαμμένα παιδάκια, χέστηκα). Αλλά κύριε Πάνο μας το θέμα δεν είναι ότι σας λένε πουλημένους κάτι ζαβά ξεκούδουνα, το θέμα είναι ότι ακόμα και μεταξύ σας έτσι προσφωνήστε!! Για δείτε το λίγο το θεματάκι, γιατί όσο σας γυρνάει τη πλάτη ο κόσμος και αυξάνετε η ανεργία στο επάγγελμά σας τόσο χειρότερα θα γίνονται τα πράγματα.

  • Τέλος έχω να κάνω μια καταγγελία!! Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν στο ραδιόφωνο φωνές, αστείες φωνές, όχι γκομενοφωνές, αλλά μίκυ μάους φωνές, και να μην μπορείς να βρεις σε κοτζάμ ιντερνετ τις φωτογραφίες τους !!! απαράδεκτο λέμε, κάτι πρέπει να κάνει αυτή η αρχή προστασίας της περιέργειας και λοιπών λετζίτιμειτ απαιτήσεων του ραδιοφωνικού κοινού, λέμεεεε....




Πρόσφατα κάποιος, που δεν θυμάμαι ποιος βέβαια (έμενταλ λέγετε το πρόβλημα), μου έλεγε ότι του αρέσει πάρα πολύ η πολίτικη σαλάτα. Εμένα πάλι δεν είναι απ΄ τις αγαπημένες μου, αλλά του κάνω το χατίρι και γράφω τη συνταγή. Άνδρας είναι, και είπε ότι περιμένει τη συνταγή στο μπλοκ, άρα ... αν δει την ανάρτηση, ας μου κάνει τη χάρη να μου θυμίσει τα πως και τα τι ....



Πολίτικη σαλάτα


Μισό κιλό λάχανο ψιλοκομμένο

Το 1/3 αυτής της ποσότητας μοβ λάχανο ψιλοκομμένο

3 καρότα τριμμένα στον τρίφτη

4 κλαράκια σέλινο χωρίς τα φύλλα ψιλοκομμένα

2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες

1 κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης κομμένη σε καρεδάκια

2 κουταλιές ξύδι λευκό

χυμό από 1 λεμόνι

αλάτι και λάδι για το σερβίρισμα



Μέσα σε ένα μεγάλο μπολ βάζουμε το ψιλοκομμένο λάχανο, το μοβ λάχανο, τα τριμμένα καρότα, το σέλινο και το σκόρδο ψιλοκομμένο. Αλατίζουμε καλά , τα περιχύνουμε με το χυμό λεμονιού και ρίχνουμε μέσα 1 φλιτζανάκι του καφέ νερό. Τα πιέζουμε όλα μαζί με το χέρι μας και τα αφήνετε να μαριναριστούν για 1 ώρα εκτός ψυγείου. Σουρώνουμε τη σαλάτα από τα υγρά που έχει κατεβάσει, τη βάζουμε σε μια σαλατιέρα, και προσθέτουμε τη πιπεριά Φλωρίνης, περιχύνουμε με το ξύδι και ρίχνουμε όσο λάδι θέλουμε για το σερβίρισμα. Ανακατεύουμε και έτοιμη !


Δεν υπάρχουν σχόλια: