Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Μέιλς

Δεν ξέρω για εσάς, εγώ κάθε μέρα παίρνω καμιά 15 μειλς, με κύριο θέμα αυτά που συμβαίνουν αυτή τη περίοδο. Το τι ασυναρτησίες γράφουν αυτά τα μηνύματα, δεν μπορώ να σας περιγράψω.

Είναι προφανές ότι οι συντάκτες αυτών των μέιλ, είναι α) λάτρες των θεωριών συνομωσίας, β) οπαδοί του λαϊκισμού γ) ηλίθιοι δ) αμόρφωτοι! Και τα ίδια πιστεύουν ότι είμαι και εγώ, αλλιώς δεν θα μου έστελναν τέτοια μέιλ.

Διάβασα σε ένα τέτοιο μήνυμα, για παράδειγμα, ότι το χρέος της Ελλάδας είναι 500 δις ευρώ και τα κέρδη των τραπεζών είναι 1 τρις ευρώ!! Παρακάτω το ίδιο κείμενο βέβαια έλεγε ότι τα κέρδη της Εθνικής Τράπεζας τα τελευταία 6 χρόνια είναι 6,3 δις. Λογικά σκεπτόμενη λοιπόν συμπεραίνω ότι είτε οι υπόλοιπες τράπεζες έβγαλαν 993,7 δις, ή δεν ξέρω αριθμητική.

Κάπου αλλού έλεγε ότι ο Δασκαλόπουλος σε ταξίδι του στο Λονδίνο αγόρασε πίνακα ζωγραφικής που έκανε 1,5 εκατομμύρια δολάρια. Όχι πείτε μου είναι κακό αυτό??? Παράνομο? Να τον βάλουμε μέσα, ρε παιδιά!

Ένας είναι ο κοινός παρανομαστής τόσο σε αυτά τα μηνύματα αλλά και σε όλες τις κουβέντες που γίνονται, τα νούμερα! Πολλά πάμπολλα νούμερα που ρίχνονται στο τραπέζι χωρίς καμία αξιοπιστία, χωρίς κανένα νόημα, εκατομμύρια από δω, χιλιάδες από εκεί, τα πάντα όλα. 250 000 εκπαιδευτικοί λεει η κυβέρνηση, 125 000 λενε οι συνδικαλιστές, είμαστε η μόνη χώρα που δίνει 14 μισθούς λένε κάποιοι, πολλές χώρες δίνουν 14 μισθούς λένε άλλοι (για παράδειγμα το Βέλγιο που έμαθα πρόσφατα).

Επίσης όλα αυτά τα μηνύματα καταλήγουν σε ένα συμπέρασμα, λεφτά υπάρχουν, και μάλιστα πάρα πολλά λεφτά, το δημόσιο χρέος μας μπορεί ευκολότατα να εξαλειφθεί αρκεί να πάρουμε τα λεφτά από αυτούς που τα έχουνε. Τώρα πως αυτό θα γίνει σε μία καπιταλιστική χώρα, δεν μας λένε οι συντάκτες αυτών των μέιλ. Τι να κάνω δηλαδή, να πάω στη Γιάννα και να της πω δώσε τα λεφτά μωρή;; και αυτή τι θα κάνει θα μου τα δώσει ή θα μου σβουρίξει καμία μπούφλα;; Γιατί μάλλον για φάπα το βλέπω το πράγμα, στην καλύτερη των περιπτώσεων να την κάνει για καμία άλλη χώρα, δεν μας έχει ανάγκη άλλωστε.

Επειδή λοιπόν αυτά τα πράγματα δεν γίνονται σε μια δημοκρατική καπιταλιστική χώρα, τότε να υποθέσω ότι οι συντάκτες αυτών των μηνυμάτων, είναι οπαδοί της επαναστάσεως, με τα κουμπούρια και τα λοιπά φιλειρηνικά αισθήματα. Και πάλι, λεω, μαζί σας ρε παιδιά, να το θέλουν οι πολλοί να κάνω την καρδιά μου πέτρα και εγώ και να έρθω μαζί σας, στην επανάσταση, εγώ και η Λιάνα (του θείου-θυμάστε?). Έλα μου όμως που είμαστε βαθιά καπιταλιστικά γουρούνια όλα μας, τα αγαθά του καπιταλισμού, συμπεριλαμβανομένων των μέιλς (αν περιμέναμε από τα συντρόφια τέτοια τεχνολογική πρόοδο .... σωθήκαμε) τα θέμε και τα χαιρόμαστε, αλλά δεν αναρωτηθήκαμε ποτέ, μα ποτέ, ποιες είναι οι κοινονικοοικονομικές συνθήκες που γέννησαν. Διαβάστε και λίγο Καστοριάδη, δεν θα σας βλάψει.

Αυτό που εγώ περιμένω από την Αριστερά, είναι εμπεριστατωμένη επιχειρηματολογία με σωστά και ακριβή στοιχεία και λύσεις εφικτές και σύγχρονες. Αν εντυπωσιαζόμουνα από σαχλαμάρες για αγράμματους μη νοήμονες, θα ήταν αλλιώς τα πράγματα στη ζωή μου.

Παρακαλώ μην μου στέλνετε άλλες βλακείες. Αν δεν μπορείτε να με βοηθήσετε, σιωπήστε!

Πιπεροσαλάτα (τεπενατ)

2 πράσινες πιπεριές
2 κόκκινες πιπεριές
2 πιπεριές κέρατο
4 φρέσκα κρεμμύδακια
2 κουταλιές της σούπας μαύρες σταφίδες
1 ½ φλιτζάνι του καφέ λάδι
2 σκελίδες σκόρδο κομμένες στα 4
1 κουταλιά της σούπας πελτέ ντομάτας διαλυμένο σε 1 φλιτζάνι νερό
3-4 κουταλιές της σούπας ξύδι
3 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη
λίγο κύμινο
λίγο μαύρο πιπέρι
χοντρό αλάτι
νερό όσο χρειαστεί

Καθαρίζουμε τις πιπεριές και τις κόβουμε σε χοντρά κομμάτια Ψιλοκόβουμε τα κρεμμύδια και τα βάζουμε σε ένα τηγάνι, μαζί με λίγο νερό για να μαλακώσουν. Στη συνέχεια προσθέτουμε τις πιπεριές και τις σταφίδες και αφήνετε να τραβήξουν τα υλικά το νερό, σε μέτρια φωτιά. Αφού πιούν το νερό, προσθέτουμε το λάδι, χαμηλώνουμε τη φωτιά και ρίχνουμε και το σκόρδο, αφήνοντας για λίγο τα υλικά να σωταριστούν καλά. Προσθέτουμε στο τηγάνι τον πελτέ ντομάτας διαλυμένο με νερό, το κύμινο, το μαυροπίπερο, το αλάτι το ξύδι και τη ζάχαρη ανακατεύοντας διαρκώς. Αν χρειαστεί προσθέτουεμ λίγο ακόμα νερό. Αφήνετε την πιπεροσαλάτα να βράσει για περίπου 10 λεπτά σε σιγανή φωτιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: