Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Λευκά Είδη

Όταν αγόρασα το σπίτι μου, έπρεπε να στήσω βέβαια ολόκληρη οικοσυσκευή. Να πάρω ψυγείο, να πάρω κουζίνα, να πάρω μίξερ. Πολλά τα πράγματα.

Έλεγα τότε, να πάω να πάρω τα Λευκά Είδη. Γέλαγαν όλοι, γιατί υπάρχουν και έγχρωμα είδη; Με ρωτούσαν. Αυτοί βέβαια ήξεραν τότε ότι με τον όρο Λευκά Είδη στην Ελλάδα εννοούμε τα σεντόνια και τις πετσέτες. Εγώ πάλι κάνοντας απλή μετάφραση του γουάϊτ γκουντς, εννοούσα τα ηλεκτρικά είδη σπιτιού. Περιττό να σας πω πόσο επέμενα, και πόσο γέλιο είχαν ρίξει οι φίλοι μου!!!

Εμένα βλέπετε τότε, δεν βρέθηκε κανένας να μου χαρίσει την οικοσυσκευή-λευκά είδη-έγχρωμα είδη, που το σπίτι μου χρειαζόταν! Πήγα ωσάν ζώο και τα αγόρασα, και μάλιστα επειδή ήταν πανάκριβα, τα έβαλα στην κάρτα και τα πλήρωσα διπλά με τα επιτόκια και τις μπούρδες.

Έτσι είναι τα πράγματα γιατί εγώ βλέπετε, δεν είμαι πολιτικός, δημοσιογράφος, δημόσιος υπάλληλος, αστυνομικός-φύλακας πολιτικών, γραμματέας πολιτικού, εξαδέλφη δημοσιογράφου, ανιψιά παρένθετου λογαριασμού, γκόμενα κάποιου γνωστού γαμήκουλα, για να μην πω και τίποτε άλλο!!!!

Έλα όμως που με πήρε τηλέφωνο φίλος και με ρώτησε συνωμοτικά «έχεις ψυγείο ζήμενς;;;». «Δεν ξέρω, κάτσε να ρίξω μία ματιά». «Κάνε μία γύρα σπίτι σου, τσέκαρε και πάρε με».

Και έχω βέβαια, άτυχη ως είμαι, και ψυγείο έχω, και απορροφητήρα, και σκουπάκι επαναφορτιζόμενο, και πλυντήριο πιάτων (το μικρό έχω πάρει το 45-αρι κύριε εισαγγελέα μου, δεν μου χώραγε το μεγάλο). Αλλά η κουζίνα μου είναι Νεφ, και το πλυντήριο ρούχων είναι μπος, σώζομαι, ή πάω μέσα;;; Αυγουλιέρα δεν έχω, έμαθα όμως ότι σε αυτό το είδος μικρο-συσκευής ειδικεύετε ο Μητσοτάκης ο μικρός…..

Τα λεω στον φίλο μου, και αν και δια τηλεφώνου κατάλαβα ότι το παλικάρι κούναγε το κεφάλι του με συμπόνια. «Αποδείξεις αγοράς έχεις κρατήσει;» μου λεει. «Τι να σου πω, πάνε χρόνια τώρα, αλλά και να είχα κρατήσει μάλλον τις έχω βάλει στη φορολογική μου δήλωση!», «την πάτησες …..» πληρωμένη απάντηση!!!

Ένα πράγμα δεν έχω καταλάβει, εκ΄ του αποτελέσματος διαφαίνεται ότι ο Χριστοφοράκος γύρναγε στα υπουργεία και μοίραζε ψυγεία. Η απορία λοιπόν λογική και αναμενόμενη ….. γιατί, το φελέκι μου, πάντα λείπω όταν ο θεός βρέχει λευκά είδη;;;

Χαίρομαι πολύ που με διαβάζετε!!! Ευχαριστώ.

Λατρεύω τα μανιτάρια. Η παρακάτω συνταγή είναι από τις αγαπημένες μου. Δοκιμάστε την, παραλλάξτε την, και ξαναφτιάξτε την.

Λαζάνια με μανιτάρια

1 μέτριο ξερό κρεμμύδι, ψιλοκομμένο
2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
250 γραμμάρια μανιτάρια καθαρισμένα και κομμένα σε ροδέλες
3 φέτες μπέικον ψιλοκομμένο (προαιρετικά)
1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος (η Εφη που κάνει μονίμως δίαιτα επιτρέπετε να βάλει αυτό το ζουμί με τα 3% λιπαρά, οι υπόλοιποι μην τρελαθούμε μακαρονάδα είπαμε να φαμε!!!)
4 κουταλιές της σούπας παρμεζάνα τριμμένη και επιπλέον για το σερβίρισμα
½ μικρή πράσινη πιπεριά καυτερή
2 κουταλιές της σούπας ψιλοκομμένο μαϊντανό
λάδι, αλάτι
1 πακέτο Λαζάνια βρασμένα σύμφωνα με τις οδηγίες

Σε ένα μεγάλο τηγάνι, ζεσταίνουμε το λάδι και σοτάρουμε σε μέτρια φωτιά το κρεμμύδι, μέχρι να μαλακώσει και να γίνει διάφανο. Προσθέτουμε και το λιωμένο σκόρδο και το σοτάρουμε και αυτό μαζί. Προσθέτουμε το μπέικον και την πιπερίτσα και τα σοτάρουμε. Βάζουμε και τα μανιτάρια και ανακατεύουμε καλά. Δυναμώνουμε τη φωτιά και σοτάρουμε καλά τα μανιτάρια να μαραθούν, να βγάλουν τα ζουμιά τους. Τα μαγειρεύουμε μέχρι να στεγνώσει το τηγάνι μας από τα υγρά των μανιταριών. Τότε σβήνουμε με την κρέμα γάλακτος. Προσθέτουμε και το τριμμένο τυρί και μαγειρεύουμε σε μέτρια φωτιά για 1-2 λεπτά μέχρι να δέσουν όλα τα υλικά με την κρέμα. Ρίχνουμε τη σάλτσα στη κατσαρόλα με τα μαγειρεμένα, στραγγισμένα και βουτυρωμένα λαζάνια και ανακατεύουμε καλά. Τέλος βάζουμε και τον μαϊντανό. Σερβίρουμε με έξτρα τριμμένο τυρί αν θέλουμε (που συνήθως θέλουμε δηλαδή).

Δεν υπάρχουν σχόλια: