Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Ποιοι είναι όλοι αυτοί;;;

Ανοίγω χτες βράδυ τηλεόραση με το που μπαίνω σπίτι μου, και πέφτω πάνω στο Μπαρόζο να μιλάει στον Ελληνικό λαό σε απ΄ ευθείας μετάδοση. Λάιβ, η ελληνική τηλεόραση χρησιμοποιώντας διερμηνεία μας μετέφερε τις απόψεις αυτού του κυρίου που και μαλάκας είναι και άσχετος με τη χώρα.


Τώρα τελευταία κάθε φορά που ανοίγω την τηλεόραση πέφτω πάνω σε διάφορους απίθανους τύπους, τον Μπαρόζο, τον Στρος Καν, τον Γιούνκερ, τον φίλο μας τον Ολι, τον Μαϊμούνια, και δεν ξέρω και εγώ ποιόν άλλο, που τρέχουν κάποια μαγαζιά επειδή τα πάνε καλά με ορισμένους μεγάλους, που δεν τους ψήφισε κανείς, που δεν έχουν τη παραμικρή γνώση για εμένα, για εμάς, για τον τόπο μας, και παρ΄ όλα αυτά τολμάνε και μιλάνε!!!


Όταν ο τρισχαριτωμένος πρωθυπουργός μας έλεγε ότι χάνουμε την εθνική μας κυριαρχία αυτό εννοούσε; ότι θα έρθει ο λουζερ ο Μπαρόσο να μας κάνει διαγγέλματα όλη την ώρα; ότι θα βγαίνουν όλα αυτά τα λαμόγια να μας μιλάνε με σπαστά ελληνικά «γκαλλλλό γκουγάγιο» και άλλα τέτοια σαχλά;; Εσένα καλό κουράγιο αγαπητέ μου, γιατί με εμένα που έμπλεξες δεν θα γλιτώσεις εύκολα, θα σε τρελάνω φιλανδικό σκουλήκι!!


Προσωπικά η γνώμες όλων αυτών μου είναι αδιάφορες, αλλά τρελά αδιάφορες λέμε! Μου τι δίνει όμως, που οι κύριοι υπεύθυνοι όλης αυτής της κατάστασης βγαίνουν και μας κάνουν μαθήματα.


Τι να κάνεις όμως;;; εγώ προσωπικά έχω σταματήσει να αγοράζω μη ελληνικά προϊόντα. Σας πληροφορώ είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο, τουλάχιστον για εμάς που ζούμε στην Αθήνα. Δεν παράγουμε τίποτα βλέπετε!! Τίποτα! Χτες που ήθελα να φτιάξω την πρασόπιτα που ακολουθεί, δεν έβρισκα πράσα στο σούπερ μάρκετ. Είχε πράσα Ολλανδίας!!!!! Μα γιατί το διάολό μου να πάρω πράσα Ολλανδίας;;; Φτιάχνουν οι Ολλανδοί πρασόπιτες;;;; Πήγα βέβαια στο μανάβη και βρήκα ωραιότατα πράσα Πέλλας, πιο φτηνά από τα Ολλανδικά.


Να πάνε να απαφτωθούνε όλοι και να αφήσουν τα μαθήματα, γιατί αααααααα ......


Πρασόπιτα

1 πακέτο φύλλα χωριάτικα χοντρά (το φρέσκο φύλλο της πιλσμπουρι για πίτες είναι πολύ ωραίο και έχει 4 χοντρά φύλλα)

4 πράσα κομμένα σε ροδέλες

4 κρεμμυδάκια φρέσκα κομμένα σε ροδέλες

2 αυγά

αλάτι πιπέρι

200 γραμμάρια μανούρι τριμμένο

λάδι και μία κουταλιά της σούπας βούτυρο αγελαδινό


Σε λίγο λάδι σοτάρουμε τα πράσα και τα κρεμμυδάκια για τουλάχιστον 15 λεπτά σε μέτρια φωτιά μέχρι να μαλακώσουν καλά και να αρχίσουν να χυλώνουν. Τα βάζουμε σε ένα μπολ και τα αφήνουμε να κρυώσουν. Χτυπάμε τα αυγά και τα προσθέτουμε στα πράσα. Τέλος αναμιγνύουμε στο μείγμα και το μανούρι. Λαδώνουμε καλά το ταψί μας. Απλώνουμε στο ταψί τα μισά φύλλα αφού τα λαδώνουμε ένα ένα. Προσθέτουμε το μίγμα με τα πράσα και απλώνουμε από πάνω τα υπόλοιπα φύλλα. Δεν σας λεω λεπτομέρειες πως να απλώσετε τα φύλλα, θεωρώ ότι ξέρετε. Λαδόνουμε καλά με λάδι και το βούτυρο το πάνω πάνω φύλο. Κόβουμε την πίτα καλά σε τετράγωνα κομμάτια, και την ψήνουμε στους 180 βαθμούς αέρα για 45 λεπτά.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

την πρασσόπιτα τι θα την κάνεις ???
Σαββατο ξημέρωμα πετάμε ...
Φιφή

tilemetora είπε...

δεν καταλαβες! εχει καταναλωθει απο συναδελφους