Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

Ξυπνάμε το Πρωί, τραλαρό, τραλαρί ....

Θυμάστε εκείνο το παλιό ΅Γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελά Πατέρα; ...΅, έτσι τώρα τελευταία γίνονται πολλά που μου το θυμίζουν. Για σκεφτείτε το.

Το πρωί μου αρέσει να κινούμαι αργά, από την ώρα που θα ξυπνήσω μέχρι την ώρα που θα φύγω, περνάει σίγουρα μία ώρα. Καφές, ντουζάκι, κλπ, και βέβαια τηλεόραση. Να δω τους Λυριτζη-Οικονομου, Οικονομέα-Καμπουράκη, (άλλους δεν βλέπω) να μάθω τι έγινε το βράδυ – τίποτε συνήθως αλλά από την ώρα που θα σηκωθώ έχω ένα ηλίθιο άγχος για το ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ!!, και μετά πρωινό. Τα τελευταία χρόνια, με τα ταξίδια και τα πρωινά των ξενοδοχείων το να τρωω κάτι το πρωί δεν είναι μόνο συνήθεια, πραγματικά ξυπνάω και πεινάω.

Θέλω κάτι απλό και εύκολο, όχι ομελέτες και άλλα τέτοια όπου συνήθως εγώ κάνω μια κουζίνα σαν την Σρεμπρένιτσα μετά από βομβαρδισμό. Ένα παξιμάδι με γραβιέρα, ή αν έχω φτιάξει ψωμί, τότε μία φέτα με μαρμελάδα – πάλι δικιά μου. Το καλύτερό μου όμως είναι το Κουάκερ, ή βρώμη η παλιά που έλεγε η γιαγιά μου. Μου το έμαθε ο Μιχάλης – φοβερός μεζεκλής στα πάντα του.

Βράζω ¾ του φλιτζανιού γάλα με 2 γεμάτες κουταλιές της σούπας κουάκερ, πρέζες αλάτι, πιπέρι, μοσχοκάρυδο, για 2 λεπτά μέχρι να πήξει και να γίνει σαν μπεσαμέλ! Βάζω σε μπολ με μία κουταλιά της σούπας, τυρί, λόγω δίαιτας βάζω cottage αλλά το καλύτερο είναι βέβαια η παρμεζάνα. Αν οι γλυκές γεύσεις είναι πιο πολύ του γούστου σας, τότε βάζετε μία κουταλιά μέλι, ίσως λίγα αμύγδαλα ή ψιλοκομμένο αχλάδι, και βέβαια όχι αλατο-πίπερα και μοσχοκάρυδο, αλλά κανέλα .

Αυτό το μπολάκι το πρωί με κρατάει μέχρι το απόγευμα, ειλικρινά, και έχει πολύ λίγες θερμίδες.

Δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους που το πρωί ξυπνάνε και φεύγουν σε 10 λεπτά. Συνήθως λένε ότι δεν θέλουν να χάσουν πρωινό ύπνο, και έτσι δεν προλαβαίνουν να φάνε πρωινό, που επί της ουσίας θέλει 10 λεπτά. Βραδινό ύπνο όμως χάνουν με μεγάλη άνεση να δούνε μέχρι τα μαύρα μεσάνυχτα τους Μακη-Λακη-Θέμο, και μετά αγριεμένοι μέσα στη νύχτα, τηλεμάρκετινγ για μασαζοκορσέδες, γιατί αυτοί δεν κοιμούνται νωρίς!

Τέλος, για σήμερα αύριο συνταγή καρυδόπιτας, καθώς ολοκληρώθηκε η ερευνά μου πάνω στις καρυδόπιτες και κατέληξα ποια είναι η καλύτερη.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Kaloriziko to blog. Kai kalofagoto. Kai kalodiavasto. Kai ego feygo apo to spiti xoris proino. Telos. I mallon lixis.