Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Τι λεμε τώρα και εμεις οι consultant?

Τι να πούμε άραγε; Πρέπει να γράφουμε και ελληνικά, καθόλου συνηθισμένη βλέπετε, χρόνια τώρα αγγλικά πληκτρολογώ, δεν μπορώ να βρω τη βλαμμένη την παύλα!

Λοιπόν το πρόγραμμα είναι το εξής ..

Σήμερα τελειώνω εκείνο το limonzello που σας έλεγα. Συνταγή Μαμαλάκη απο το site του, το πείραξα όμως λίγο βάζοντας και λίγο κρόκο. Αποτέλεσμα ένα κροκί ποτό, που ελπίζω να το τιμήσετε χωρίς πολλά πολλά.

Έχω και ένα σαλάχι που αγόρασα από την ψαραγορά της Αίγινας, και ακόμα δεν έχω βρει πως να το κάνω. Θα ψάξω το βράδυ πάλι στα περιοδικά

Περιμένουμε και την Πένυ να γυρίσει από Σκόπια να δούμε και εκείνη την προσφορά αύριο. Πρέπει να την βάλουμε σε μία σειρά. Αν βγει το πρόγραμμα και δεν πάω Βουκουρέστι την άλλη βδομάδα, ..., πασάς θα είμαι.

Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί όλα αυτά, γιατί να φτιάξω blog, εγώ που μικρή ούτε ημερολόγιο δεν έγραφα, αλλά τι να λεμε τώρα ..., θα δείξει. Σίγουρα, θα γράφω συνταγές – το hobby βλέπετε, άντε και ιστορίες από τη δουλεία - είναι πάντα αστείες βλέπετε, άντε και να μιλάμε με φίλους να περνάει η ώρα, ..., άντε γιατί πόση ¨Μαρια η Ασχημη΄ μπορεί να αντέξει ο άνθρωπος.

Tilemetora-consultant

2 σχόλια:

Time to travel... είπε...

Χαίρομαι που είμαι η πρώτη που εγκαινιάζω το blog σου, Μαριάννα. Συγχαρητήρια λοιπόν και να ξέρεις ότι ανήκω στο fun club του (καθώς οι συνταγές σου είναι πράγματι δοκιμασμένες και νοστιμότατες!!!).

Λία

MIHALIS είπε...

ΣΑΛΑΧΙ ΑΛΑ ΝΤΙΡΛΑ.
Η ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΣΑΛΑΧΙ. ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΥΙΣ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΒΡΑΣΤΟ ΨΗΤΟ ΤΗΓΑΝΗΤΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΟΥΣΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΡΑΦΑΚΙΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ. ΣΟΥΠΕΡ ΜΙΛΑΜΕ!!