Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Και θετική εισηγητική έχομε, και όλα τα έχομε ...

Λοιπόν πολλά τα νέα σήμερα.

1ον δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι, αλλά ΦΤΕΕΙ Ο ΟΤΕ. Εδώ και 10 μέρες το τηλέφωνό μου σπίτι (και κατ΄ επέκταση το Ιντερνετ) δεν λειτουργεί. Χάλασε Σάββατο, παίρνω τηλέφωνο να αναγγείλω βλάβη, από Δευτέρα μου λεει ο τηλεφωνητής, παίρνω Δευτέρα, έχουμε απεργία μου λεει ο ίδιος τηλεφωνητής. Έχει περάσει μία βδομάδα, ακόμα απεργία λεει ο τηλεφωνητής. Τα 133 ΕΥΡΩ του λογαριασμού όμως πρέπει να τα πληρώσω, (λεει ο τηλεφωνητής) γιατί η εταιρία, παρ΄ όλη την απεργία του προσωπικού που της απαγορεύει να παρέχει τις υπηρεσίες που υπόσχεται θέλει να πληρωθεί για τις γνωστές υπηρεσίες που δεν παρέχει.

2ον έκαψα τον πάγκο της κουζίνας μου. Αυτόν που είχα αγοράσει πανάκριβα, για να είναι λεει αθάνατος, για να κρατήσει χρόνια, αυτόν που ήταν ειδική ποιότητα με διπλάσιο πάχος, και άλλες τέτοιες αηδίες, ..., αυτόν έκαψα! Τελικά αθάνατη είμαι μόνο η απάτη στην Ελλάδα.

3ον, η Τόσκα που είδαμε στη Λυρική την Παρασκευή, ήταν μέτρια. Αλλά το γέλιο ήταν η οικογένεια του αμερικανού πρέσβη που ήταν στο κοινό. Έβρεχε καταρρακτωδώς και ήμασταν στην είσοδο, περιμένοντας στην ουρά να μπούμε μέσα, όπου σκαει στην Ακαδημίας Τζιπ - νεκροφόρα, αμερικάνικη, τεράστια, ανοίγει η πόρτα βγαίνουν φουσκωτοί, και μετά η σύζυγος πρέσβη, αμερικάνικο βλαχαδερό από την Οκλαχόμα, χοντρή, κοντή, με φόρεμα τύπου Οσκαρ, κοντό, με ΟΛΟ το βυζί έξω, όπου όταν λέμε βυζί εννοούμε δύο ημι-ξεφούσκωτα μπαλόνια που παλαντζάρανε σαν σημαδούρες σε φουσκοθαλασσιά. Χτένισμα δυναστείας και πολλά στρας, πάρα πολλά στρας. Η κόρη που συνόδευε το ζεύγος ήταν σαν την κακομοίρα την Τσέλση στο πιο άσχημο, ξεκάλτσωτη μέσα στον κατακλυσμό με καλοκαιρινά πέδιλα. Χάλια, για λύπηση.

4ον ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ. Τώρα θα μου πείτε γιατί αυτό είναι νέο; Όλοι όσοι ξέρουν τον Βαγγέλη και τη δουλειά που κάνει, ήμασταν σίγουροι ότι θα έχει θετική εισηγητική για τη θέση του λέκτορα στο πανεπιστήμιο της Αθήνας. Επίσης είμαστε σίγουροι ότι η θέση είναι δικιά του, άσχετα με τι λεει αυτός. Πέραν όμως της αισιοδοξίας μας και της σιγουριάς μας, η χαρά όλων μας είναι απερίγραπτη, είναι ο πρώτος της παρέας που περπατά σε ακαδημαϊκά μονοπάτια και αυτό το κάνει με την αξία του. Τώρα το χρέος όλων μας είναι να κάνουμε παιδιά και να του τα στείλουμε να τα μορφώσει.

Αυτά τα νέα του Σαββατοκύριακου. Έχω όμως παραγγελίες για σήμερα....

Η Ζέφη!

Η Ζέφη λοιπόν δεν τρωει γλυκά, δεν είναι γλυκατζού, σπάνιο είδος αλλά έτσι είναι. Τρωει τόνους τυριά όμως και έτσι καταφέρνει με κόπο να κρατήσει το βεληνεκές της. Όταν φτιάχνω γλυκά η Ζέφη θα δοκιμάσει μία κουταλιά, έτσι για μην παραπονιέμαι, και θα πει τη γνώμη της. Πριν καιρό όμως έφτιαξα ένα γλυκό που την ξετρέλανε, και από τότε μου το ζητάει κάθε φορά που τρωμε σπίτι. Το Σάββατο λοιπόν της υποσχέθηκα την συνταγή. Είναι ένα εύκολο γλυκάκι, ελαφρύ της Νένας Ισμυρνόγλου, που τώρα μαγειρεύει στο Pasaji. Δοκιμάστε το τόσο για καθημερινό γλυκό, όσο και σε τραπέζια, όπου είναι πολύ πρακτικό γιατί μπορεί να φτιαχτεί 1 μέρα πριν.

Αφρός Γιαουρτιού με Μαστίχα

500 γρ γιαούρτι στραγγιστό (εγώ βάζω το Τοταλ 2%)
5 φύλλα ζελατίνας
2-3 κόκκους μαστίχα, ή ½ κουταλάκι του γλυκού μαστίχα σκόνη ή 4 σταγόνες μαστιχέλαιο (πολύ πρακτικό από τα Μαστίχα shop, αξίζει τα λεφτά του)
2 κουταλιές της σούπας ροδόνερο (ή ανθόνερο)
150 γρ καθαρισμένα αμύγδαλα
150 γρ ζάχαρη άχνι (και η κρυσταλλική καλή είναι αλλά να προσέχετε να λιώσει καλά) και 2-3 κουταλιές της σούπας μαύρη ζάχαρη.
Γλυκό του κουταλιού τριαντάφυλλο (ή ότι άλλο σας αρέσει, αλλά και σκέτο καλό είναι)

Μουλιάζουμε τα φύλλα ζελατίνας σε κρύο νερό, μέχρι να μαλακώσουν και τα στραγγίζουμε. Τα ρίχνουμε σε ½ ποτήρι βραστό νερό και ανακατεύουμε μέχρι να διαλυθεί η ζελατίνα τελείως. Προσθέτουμε τη μαστίχα που έχουμε κοπανίσει σε γουδί με λίγη ζάχαρη για να μην κολλήσει (αυτό είναι λίγο δύσκολο να λιώσει τελείως η μαστίχα για αυτό προτιμώ το μαστιχέλαιο που είναι και απείρως πιο αρωματικό). Τα βάζουμε σε ένα μπολ και προσθέτουμε τη ζάχαρη, το ροδόνερο και τα αμύγδαλα που έχουμε ψιλοκόψει στο μούλτι (προσοχή να μην τα κάνετε σκόνη – αν θέλετε να το αποφύγετε αυτό μπορείτε να πάρετε έτοιμα ψιλοκομμένα αμύγδαλα από το super market ή αμύγδαλα φιλέ) – το ψιλόκομα στο μουλτι γίνετε με πολλές κοφτές κινήσεις όχι παρατεταμένη πίεση του κουμπιού. Σε άλλο μπολ χτυπήστε το γιαούρτι με το σύρμα για 5-7 λεπτά μέχρι να γίνει αφράτο και αφού κρυώσει το προηγούμενο μίγμα του προσθέτετε το γιαούρτι. Μπορεί να σερβιριστεί σε μεγάλο μπολ ή σε ατομικά μπολάκια. Βάλτε λίγη μαύρη ζάχαρη στο πάτο του μπολ και ρίξτε μέσα το μίγμα. Αφήστε το στο ψυγείο τουλάχιστον 3 ώρες για να δέσει. Ξεφορμάρετε εύκολα να βυθίσετε το μπολ σε γαβάθα με βραστό νερό για λίγα δευτερόλεπτα. Είναι πολύ ωραίο με γλυκό τριαντάφυλλο που βέβαια πάει με το ροδόνερο, αλλά βάλτε λίγο την φαντασία σας να δουλέψει, κάνοντας άλλους συνδυασμούς όπως λικέρ Τριπλ Σεκ με γλυκό του κουταλιού πορτοκάλι, ανθόνερο με γλυκό του κουταλιού σταφύλι, ή λίγο παραπάνω μαστίχα με ένα ντοματάκι γλυκό!

Ζέφη καλή επιτυχία, και η αρνόπιττα θα έρθει λίγο πριν το Πάσχα.

Τέλος πρέπει να εξηγήσω στη Μιρέλλα – και σε πολλούς άλλους που με ρωτάνε το ίδιο πράγμα – ΝΑΙ έχω όλα αυτά τα υλικά σπίτι μου συνήθως. Ξέρεις Μιρέλλα μου την κουζίνα μου, και τον ΄κάλο΄ που έχω με την μαγειρική. Έχω σχεδόν τα πάντα, μονίμως γιατί αν μου λείψει κάτι και θέλω να μαγειρέψω, έτσι για να εκτονωθώ, θα πάθω στερητικό σύνδρομο. Πηγαίνω δε σε 2 διαφορετικά Super Market, τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Έχω φτιάξει και ένα πολύ ωραίο μποστάνι φέτος στον πίσω κήπο, με βασιλικούς (3 διαφορετικούς), δυόσμο, μέντα, μελισσόχορτο, άνηθο, μαϊντανό, κόλιανδρο, ρίγανη, θυμάρι, ντοματίνια και πιπεριές. Έτσι μπορώ να μαγειρέψω ότι θέλω τελευταία στιγμή, όπως έγινε το Σάββατο, όπου μέχρι τις 7 το απόγευμα ήταν να πάμε έξω για φαγητό, μέχρι που τελικά μαζευτήκαμε στο σπίτι μου. Ο Αποστόλης και η Ξανθή δε με ειδοποίησαν στις 8:00 ότι θα έρθουν. Φάγαμε όμως ένα πολύ ωραίο ριζότο με μανιτάρια, κοτόπουλο φιλέτο με αρωματική κρούστα και ένα νοστιμότατο cheese cake με ανθότυρο και ξινή μαρμελάδα.

Αυτά λοιπόν τα νέα του Σαββατοκύριακου. Αύριο θα σας γράψω μία νοστιμότατη ομελέτα φούρνου που η Ιταλοί την λένε Φριτάτα.

Υ.Γ. Οι πιο χαρούμενοι άνθρωποι σήμερα είναι οι Παναθηναϊκοί και όχι οι Αεκιτζίδες. Γιάννη αν πάρουμε το πρωτάθλημα, να οργανώσουμε Πάρτι με θέμα ΄Ικαριώτικο΄ και επίτιμο καλεσμένο τον Βασίλη

2 σχόλια:

Μιρέλλα-blogger είπε...

αυτό το ΦΤΕΕΙ είναι όλα τα λεφτά ! Αχ βρε Μαριάννα μου θύμισες σχετικές ατάκες σου στο Γυμνάσιο. Να είσαι καλά. Αλήθεια εγω που έχω φάει το γλυκάκι αυτό δεν φανταζόμουν οτι ειναι τόσο απλό σε ιδέα. Πραγματικά θεσπέσιο. Ευχαριστούμε θερμά και εγώ και οι μελλοντικοί μου καλέσμένοι! Κιας μην το ξέρουν ακόμη.

Ανώνυμος είπε...

Με ενθουσιάζει η ιδέα ότι θα παραγγέλνω συνταγές και θα τις έχω!

Βίβα Βαγγέλη! Και τους φάγαμε!
ΠΟυ να είχε κερδίσει και ο Ολυμπιακός!!

Πάγκο να βάλουμε μη σου κοπεί η όρεξη να μπαίνεις στην κουζίνα σου!

Τώρα, για τα αμερικανάκια τι να πείς. Αναλογίσου πόσο βαράθηκαν στην παράσταση και παίρνουν άφεση εμφάνισης.