Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Αθάνατοι διάλογοι

Είναι ορισμένα πράγματα που μόνο εμείς μπορούμε να καταλάβουμε όπως:

Γεωπολιτική
Κων/ρας: Αυτό το καταραμένο καρνέ, είναι ατομική βόμβα. Μπορεί να γκρεμίσει τα στηρίγματα της κοινωνίας.
Αναλυτή: Εσένα δηλαδή
Κων/ρας: Εμένα και άλλα εκατό στηρίγματα. Έχεις ιστορικές ευθύνες. Λίγο να φερθείς επιπόλαια, θα γίνεις αιτία παγκοσμίου καταστροφής. Άμα πέσουμε εμείς, γκρεμίζεται η κοινωνία. Οπότε θα βουλιάξουνε μαζί και τα Βαλκάνια. Και άμα βουλιάξουν τα Βαλκάνια …. πάει και η Ευρώπη …. πάει η Ασία, πάει και η Αμερική!.
Αναλυτή: Τότε παντρέψου με, να σώσεις την Υδρόγειο!

(Ζάβαλος, Η βίλλα των Οργίων)

Θάρρος
Διανέλος: Εδώ που τα λέμε, ούτε εγώ τον είδα να πυροβολεί
Χ”χρήστος: Ε, ποιος τον είδε; Μόλις έπεσε η πιστολιά, γίναμε όλοι βενζινάκατοι. Έτσι δεν είναι, κύριε Περδικούλη μου;
Διανέλος: Τι να σου πω, μωρέ Θωμά μου.
Χ”χρήστος: Μη λες ονόματα ... είπαμε .... μη λες ονόματα .... πες με πάτερ. Εγώ θα καταλάβω! Κι Ελένη να με πεις, πάλι θα καταλάβω!

(Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες)

Γλωσσομάθεια
Βλαχ/λου: Μπονζούρ
Ρεσεψιονίστ: Μπονζούρ μαντάμ
Βλαχ/λου: Παρλε βου φρανσέ
Ρεσεψιονίστ: Ουί μαντάμ
Βλαχ/λου: Ε μουα, ζε σουί μαντάμ Παλαζί νε Παρί, ντε κομπινασιόν ε κομπινεζόν, λε μουσουάρ ντε σκαλιέ, τουαλέτ ε βερι σεξ, ζαμαμφού
Ρεσεψιονίστ: Παρντόν
Βλαχ/λου: Τι παρντόν; Μιλάς η δε μιλάς γαλλικά;
Ρεσεψιονίστ: Μιλάω κυρία μου
Βλαχ/λου: Και δεν κατάλαβες τι σου είπα;
Ρεσεψιονίστ: Οχι
Βλαχ/λου: Ε, δεν είχες καλό δάσκαλο!
Ρεσεψιονίστ: Μα τι λετε μαντάμ;
Βλαχ/λου: Αυτό που σου λέω εγώ χρυσό μου. Γιατί εγώ σου έρχομαι από το Παρίσι και σου φέρνω τα γαλλικά μου φρέσκα-φρέσκα, και εσύ κάθεσαι και με κοιτάς σα χάνος. Που τα έμαθες τα γαλλικά;
Ρεσεψιονίστ: Είχα καθηγητή.
Βλαχ/λου: Ε, να πάς στις καλόγριες.

(Η Παριζιάνα)

Φιλοσοφία
Βέγγος: Περιμένεις κορίτσι ε; Ερωτας;
Ηλιοπ.: Εμ ....
Βέγγος: Ολα είναι ατμός και διαλύονται. Το χρήμα είναι ατμός και φεύγει. Ζεις για λίγο τη ζωή σου και μετά «Αμωμοι εν οδώ αλληλούια»
Ηλιοπ.:Χαρούμενο θέμα βρήκες. Εχεις κάνει ψάλτης;
Βέγγος: Οχι, έχω παρακολουθήσει ένα σωρό κηδείες
Ηλιοπ.: Και τι θες τώρα να παρακολουθήσεις και τη δική μου;
Βέγγος: Οχι, αλλά θα πεθάνεις και εσύ μια μέρα, δε θα πεθάνεις;
Ηλιοπ.: Μπα να φας τη γλώσσα σου, χτύπα ξύλο χριστιανέ μου. Κουνήσου απ΄ τη θέση σου.
Βέγγος: Κουνηθείς δε κουνηθείς, ουδείς γλιτώνει το μοιραίο. «Η ζωή εισερχόμενη από την πόρτα, ο θάνατος παραμονεύει στο παράθυρο» Θρασύβουλας.
Ηλιοπ.: Α, δικό σου ....
Βέγγος: Μάλιστα, διότι ότι και να κάνεις τη ζωή, όσο και να ζήσεις, θα έρθει μία μέρα ο καπετάν Μιχάλης και θα σου πει: «Μουσιού για γκελ μπουρντά»
Ηλιοπ.: Ποιός είναι ο κατετάν Μιχάλης;
Βέγγος: Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ
Ηλιοπ.: Α ωραία και μιλάει και γαλλικά και τούρκικα
Βέγγος: Μωρέ, ότι του γουστάρει μιλάει
Ηλιοπ.: Σωστά! Αρχάγγελος είναι ότι θέλει κάνει
Βέγγος: Το μόνο σίγουρο πράγμα στη ζωή, είναι ο Θάνατος!
Ηλιοπ.:Βλέπω, μέλι στάζει η γλώσσα σου. Δε μου λες, εξοχικό κέντρο είναι εδώ η γραφείο κηδειών;

(Δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά σήμερα είμαστε μία ωραία ατμόσφαιρα ... είμαστε! Ο Ατσίδας)

Δεν είναι υπέροχοι αυτοί οι διάλογοι; Αν σας αρέσουν πείτε μου να σας γράψω και άλλους. Έχω διαλόγους από σχεδόν όλες τις Ελληνικές ταινίες. Αν προσέξετε όσο τους διαβάζετε τόσο ανακαλύπτεται κομμάτια που δεν γίνονται αντιληπτά όταν βλέπεις την ταινία.

Λεω τώρα που έρχεται η πρωτομαγιά και ίσως να πάτε καμία εκδρομούλα, ή και ακόμα να φωνάξετε φίλους σπίτι να δείτε το μπασκετ, να σας γράψω μία εύκολη, πανεύκολη συνταγή για λουκανικοπιτάκια.

Εύκολα Λουκανικοπιτάκια

1 πακέτο φύλο κουρού
3 πακέτα λουκανικάκια Φρανκφούρτης περίπου 50-60 κομμάτια ή αντίστοιχα μεγάλα λουκάνικα Φρανκφούρτης που τα έχετε κόψει σε κομματάκια μήκους 2 δαχτύλων.
Μουστάρδα και κέτσαπ
1 αυγό για αυγούλομα

Βάζετε ένα κομμάτι λαδόκολλα στο μεγάλο ταψί του φούρνου σας. Απλώνετε στον πάγκο το ένα φύλλο κουρού και το κόβετε σε 5-6 λωρίδες, ώστε να χωράνε στο πλάτος ακριβώς ένα λουκανικάκι. Απλώνετε στις μισές λωρίδες μουστάρδα και στις άλλες την κέτσαπ. Βάζετε το λουκανικάκι στην άκρη της μίας λωρίδας και το γυρίζετε μέχρι να καλυφθεί από το ζυμάρι. Εκεί κόβετε με ένα μαχαιράκι τη λωρίδα και συνεχίζετε με αυτόν το τρόπο, μέχρι να τυλίξετε με το φύλο όλα τα λουκανικάκια σας. Ανάλογα με το πως σας αρέσει μπορείτε να αφήσετε το λουκανικάκι να προεξέχει λίγο από το φύλο ή να το κλείσετε με το φύλλο και από τις άκρες του να το κάνετε σαν πιροσκί. Απλώνετε τα λουκανικάκια στο ταψί και με ένα πινέλο τα αυγουλώνετε, ώστε να πάρουν χρώμα στο ψήσιμο. Αν θέλετε μπορείτε να βάλετε και λίγο νερό (1-2 κουταλιές της σούπας) στο αυγό ώστε να φτάσει για όλα τα λουκανικοπιτάκια. Τα ψήνετε στους 180 βαθμούς αέρα για περίπου 30 λεπτά μέχρι να χρυσίσουν και να ψηθεί το φύλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: