Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Μικρά, Μικρά και Ουσιώδη

Πολλά τα θέματα, πολλά τα ζητήματα!

· Ώρες, ώρες πιστεύω ότι είμαι πάρα πολύ τυχερή. Οι φίλοι μου, είναι παλιοί φίλοι, παλιόφιλοι που λένε. Είμαστε μαζί από το σχολείο. Πότε με τα πάνω μας, πότε με τα κάτω μας, έχει έρθει και έχει δέσει η σούπα, και είμαστε μαζί πάνω από 20 χρόνια. Υπάρχει όμως ένας, ο μέγας και μοναδικός Γιαννούδης με τον οποίο γνωριζόμαστε από τότε που γεννηθήκαμε. Τέσσερις μήνες μικρότερή του εγώ, γεννηθήκαμε στην ίδια πολυκατοικία, μέναμε σχεδόν πάντα στην ίδια γειτονιά, πήγαμε στα ίδια σχολεία, από το νηπιαγωγείο μαζί, μέχρι τώρα που αν και φύγαμε και οι δύο από τους αμπελόκηπους, πάλι μία ανάσα δρόμο μένουμε στο Γέρακα. Δεν μοιάζουμε σε τίποτα σχεδόν, αλλά είμαστε πλέον σαν ώριμο παντρεμένο ζευγάρι, με 40 χρόνια γάμου στην πλάτη του. Η μικρή του αδελφούλα, παντρεύτηκε το Σάββατο. Δεν μπορείτε να φαντασθείτε τη συγκίνηση μου! Για τον Γιάννη δεν θα πω, καταλαβαίνετε!

· Αυτόν τον αλητήριο τον αστυνόμο που ήταν αρχηγός ομάδας που έκλεβε τράπεζες και που πήγε στον ανακριτή με κουκούλα θα τον δικάσουν ως κουκουλοφόρο για ιδιώνυμο αδίκημα; Ή μόνο τα πιτσιρίκια που φοράνε τις κουκούλες των μπουφάν τους έχουν αυτό το προνόμιο. Ρωτάω για να ξέρω!

· Ρε παιδιά γίνετε να γνωρίσω και εγώ αυτόν τον συγγενή του Παυλίδη που δάνειζε άτοκα επιχειρηματίες και αποπληρωνόταν σταδιακά σε μία 20-ετία; Έχω κάποιες μικρές δανειακές ανάγκες ο άνθρωπας, μη τρέχω στις τράπεζες και μου πιούν το αίμα.

· Μόλις συνειδητοποίησα ότι πέρσι έκανα λάθος στην φορολογική μου δήλωση, έβαλα ένα ποσό σε λάθος κουτάκι δηλαδή, δεν το έκανα επίτηδες, αλλά είχε σαν αποτέλεσμα να έχω 50 ευρω παραπάνω (περίπου) επιστροφή φόρου. Λετε, τώρα που ο καταλληλότερος εκπονεί και οσονούπω θα εφαρμόσει σχέδιο για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής να με συλλάβουνε; Μήπως να πάω, ως έντιμος πολίτης να παραδοθώ. Να τους πάω βρε αδελφέ τα 50 Ευρά πίσω να μην αγχώνομαι. Η μήπως δεν είναι σοβαρό το ποσό ή το λάθος και οι υπό τον καταλληλότερο, δεν θα ασχοληθούν με την δικιά μου παράνομη φοροδιαφυγή αλλά με την φοροαποφυγή των Βουλγαράκη, Παυλίδη, και λοιπόν συμμαχικών δυνάμεων, λεω τώρα!

· Μου έκαναν δημοσκόπηση χτες! Βέβαια, είμαι από αυτούς που συνεισφέρουν στη δημιουργία κλίματος!! Οποία τιμή. Μου αρέσει πάρα πολύ να απαντάω αλλά αντί άλλου σε αυτά τα γκάλοπ, ξέρω δεν είναι σωστό, αλλά εμένα μου αρέσει! Έτσι αφού τους είπα ότι ψήφιζα νέα δημοκρατία, αλλά στις Ευρωεκλογές θα ψηφίσω Συνασπισμό, ενώ στις εθνικές ΚΚΕ, τους μπέρδεψα και αυτομάτως με κατέγραψαν στο «ενδιαφέρον δείγμα». Μετά με ρώτησαν αν συμφωνώ να συμμετάσχουν στα ψηφοδέλτια οι «λεγόμενοι από τα ΜΜΕ Βατοπαιδινοί», δηλαδή μου είπε το μηχάνημα, ο κος Βουλγαράκης, ο κος Δούκας, και ο κος Μπασιάκος. Για τον Ρουσό, δεν με ρώτησαν! Τι τους είπα; Και βέβαια συμφωνώ, τι έκαναν οι άνθρωποι, βοήθησαν το θεό! Πιστεύω ότι αυτοί που θα επεξεργαστούν τα στοιχεία μου, θα το χαρούν ιδιαίτερα, θα γελάσουν οι άνθρωποι. Τώρα, δεν έχω καμία αμφιβολία ποιος έχει παραγγείλει αυτή τη δημοσκόπηση, αν θα την βγάλουν δεν ξέρω, μάλλον όμως όχι.

Σήμερα θα σας γράψω ένα εύκολο, συνηθισμένο και καλοκαιρινό φαγάκι.

Μπριάμ

1 μέτρια μελιτζάνα
1 φλιτζάνι λάδι
2 μέτρια κρεμμύδια, ψιλοκομμένα
2 μεγάλες σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμένες
5 μέτριες πατάτες, κομμένες σε ροδέλες
4 μέτρια κολοκύθια, κομμένα επίσης σε ροδέλες
1 ½ φλιτζάνι ντομάτα τριμμένη στο τρίφτη
αλάτι, πιπέρι, και 1 κουταλιά ζάχαρη
½ ματσάκι μαϊντανό και λίγο δυόσμο ψιλοκομμένα (εναλλακτικά μπορείτε να βάλετε φρέσκια ή ξερή ρίγανη)

Καθαρίζετε τη μελιτζάνα και την κόβετε σε φέτες, πάχους μισού εκατοστού. Την αλατίζετε και τη βάζετε σε ένα σουρωτήρι να στραγγίξει για καμιά ώρα. Την ξεπλένετε σε τρεχούμενο νερό και την στύβετε πάρα πολύ καλά. Βάζετε στο τηγάνι το μισό λάδι και σοτάρετε σε χαμηλή φωτιά το κρεμμύδι και το σκόρδο, μέχρι να μαραθούν. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 190 βαθμούς αέρα. Λαδώνουμε ένα ταψί, και απλώνουμε το 1/3 των κρεμμυδιών, από πάνω βάζουμε τις μισές πατάτες, τα μισά κολοκύθια και τις μισές μελιτζάνες. Πασπαλίζουμε με λίγο μαϊντανό και δυόσμο και σκεπάζουμε με τις μισές ντομάτες. Βάζουμε πάλι μια στρώση από κρεμμύδια και σκόρδο και μετά τις υπόλοιπες πατάτες, κολοκύθια και μελιτζάνες. Βάζουμε πάλι μαϊντανό και σκόρδο, αλατοπιπερώνουμε καλά και στρώνουμε την υπόλοιπη ντομάτα. Αλατοπιπερώνουμε πάλι, πασπαλίσουμε 1 κουταλιά ζάχαρη περιχύνουμε με το υπόλοιπο λάδι, και τέλος ρίχνουμε τον υπόλοιπο μαϊντανό και δυόσμο. Ψήνουμε 1 ½ ώρα μέχρι να μαλακώσουν τα λαχανικά. Αν θέλουμε, αν και δεν συνηθίζετε, μπορούμε να προσθέσουμε και αυγά. Χτυπάμε 5 αυγά με 3 κουταλιές νερό, και ½ φλιτζάνι τριμμένο κεφαλοτύρι, σε ένα μπολ. Περιχύνουμε τα λαχανικά 20 λεπτά πριν να είναι έτοιμα να τα βγάλουμε από το φούρνο, με το μίγμα των αυγών και κουνάμε το ταψί να πάει παντού το αυγό. Συνεχίζουμε το ψήσιμο άλλα 20 λεπτά, μέχρι να πήξει το μίγμα των αυγών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: