Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Μπαϊράκι

Σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι. Δώσε θάρρος στον χωριάτη να σ’ ανέβει στο κρεβάτι. Σήκωσαν μπαϊράκι.

Πόσες μα πόσες εκφράσεις ή γνωμικά έχουμε που περιγράφουν χοντρικά ένα από τα αγαπημένα σπορ, των Ελλήνων. Αυτό το κάνω ότι γουστάρω, το ποιος είσαι εσύ ρε να μου πεις τι θα κάνω, αυτό το εγώ ξέρω καλύτερα, αυτό το έχω τη γνώμη μου και θα την λεω θες δεν θες, αυτό το ...πες μου έναν λόγο να πειθαρχήσω και να δεχτώ να κάνω αυτό που μου λες.

Έτσι βγήκε το μπαϊράκι, το κάνει ο καθένας ότι θέλει, το εγώ θα κάνω του κεφαλιού μου, το δεν υπακούω σε εντολές και αποφάσεις ανωτέρων, και το πιο σημαντικό ... εγώ είμαι αφεντικό του εαυτού μου και μόνον!

Στη δουλειά μου, κάθε μέρα έχω παρατηρήσει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι επειδή απλά το είπε το «αφεντικό». Πρέπει πρώτα να μας πείσει γιατί πρέπει να γίνει το άλφα ή το βήτα και αν και εφόσον πειστούμε άντε και να το κάνουμε, πάντα με βαριά καρδιά. Βλέπετε ξέρουμε πολύ καλύτερα από τον ιδιοκτήτη της εταιρίας, και τέλος πάντων πως τολμά και αποφασίζει χωρίς να μας ρωτήσει!

Αυτά και χειρότερα τραβάει και ο έρμος ο καταλληλότερος. Πόσο τον λυπάμαι τον άνθρωπο δεν λέγετε. Εδώ και καιρό έχει σηκωθεί απίστευτο μπαϊράκι στο κόμμα του, αλλά και στην κοινωνία γενικότερα. Όλοι του λένε τι να κάνει και τι να μην κάνει. Και καλά να τον πάρουν ένα τηλέφωνο και να του πούνε, κοίτα Κώστα νομίζω ότι για το επικρατείας πρέπει να κάνεις αυτό και εκείνο, ... όχι!!

Βγαίνουν στα κανάλια και λένε «δικαίωμα του αρχηγού και μόνο η λίστα επικρατείας, αλλά εγώ του είπα να βάλει τον μπατζανάκη μου τον Μίλτο που έχει και λόουερ και αν δεν το βάλει θα κρατήσω την αναπνοή μου μέχρι να σκάσω!».

Ε μα χρυσέ μου τους άφησες να σου κάνουν υποδείξεις μέσω των τηλεπάνελ, τι περίμενες δηλαδή. Να μην σηκώσουν μπαϊράκι? Χώρια που είναι και εθνικό σπορ.


Κρύες Φακές με τόνο

150 γραμμάρια χοντρές φακές
1 κουτάκι τόνο (ο καπνιστός του πάει περισσότερο)
3 κουταλιές της σούπας μαϊντανό ψιλοκομμένο
1 μικρό κρεμμυδι ξερό ψιλοκομμένο
1 μέτρια ντομάτα, ξεσποριασμένη και κομμένη σε κυβάκια
3 κουταλιές της σούπας κάπαρη
3 κουταλιές της σούπας αγγουράκι τουρσί ψιλοκομμένο
1 κουταλιά της σούπας μαγιονέζα
1 κουταλιά της σούπας Φιλαδέλφεια τυρί (προαιρετικά)
λεμόνι, αλάτι και πιπέρι

Βράζετε τις φακές σε άφθονο αλατισμένο νερό. Μην τις βράσετε πολύ, δεν τις θέλουμε να λιώσουν και να γίνουν σούπα, μόλις αρχίζουν να σκανε και να είναι μάλλον αλ ντέντε στο δόντι, βγάλτε τις και σουρώστε τις. Αφού κρυώσουν καλά τις ανακατεύετε σε ένα μπολ με τα υπόλοιπα υλικά. Βάλτε την και στο ψυγείο για κανα μισάωρο να δέσουν όλα τα αρώματα μεταξύ τους.

Είναι ένα πανεύκολο και μάλλον διαιτικό πιάτο, ότι πρέπει για το ταπεράκι σε γραφείο ή ελαφρύ βραδινό ειδικά τώρα το φθινόπωρο που δεν έχει κρυώσει ακόμα ο καιρός και δύσκολα την τρως τη ζεστή σούπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: