Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Εθνική Τραγωδία

Πήγαμε το Σάββατο και φτιάξαμε τα μάτια μας. Η επιχείρηση στέφτηκε με τεράστια επιτυχία, μπορώ να πω. Επίσης θέλω να πω ότι ναι ακούγεται κάπως να βάλεις ένα λέιζερ στο μάτι σου, ναι θεωρητικά για τους μη γνώστες ίσως είναι πολύ επικίνδυνο και υπάρχει πιθανότητα να τυφλωθείς, ναι πρέπει να προσέχεις να μην αυτό και να μην εκείνο και τούτο και το άλλο, αλλά !!!!!

Κάτσαμε στην «κλινική» 2 ώρες όπου και έγιναν καμιά 15-αρια «επεμβάσεις», κανείς δεν έπαθε τίποτα. Ξέρω πάρα πάρα πάρα πολλούς που το έκαναν και κανένας δεν τυφλώθηκε, για την ακρίβεια κανένας δεν έπαθε τίποτα, αντίθετα είδαν το φως τους. Η όλη υπόθεση διαρκεί 1 λεπτό, γίνετε από προγραμματισμένο μηχάνημα, το ανθρώπινο λάθος δεν παίζει, και μάλλον είναι πολύ πιο επικίνδυνο να μπαζοβγάζει με τα βρωμόχερα του κάποιος τους φακούς επαφής στα μάτια του παρά αυτό!!!

Λοιπόν βλέπουμε πολύ καλύτερα πλέον, και να πάτε και εσείς κακώς παιδεύεστε με γυαλιά και λοιπές μπούρδες.

Λόγω της ιστορίας αυτής όμως, και γιατί τη Παρασκευή είχα βγει με φίλο και μπεκροπίναμε, έχασα το γεγονότο, και τι να πω!

Ναι βέβαια η χώρα είναι και με τα δύο πόδια στη χρεοκοπία, ναι έχουμε γίνει στόχος κερδοσκοπικών παιχνιδιών παγκοσμίως, ναι έχουμε μία κυβέρνηση που δεν ξέρει τι να κάνει με την καυτή πατάτα που της άφησε ο κουρασμένος και η παρέα του, ναι οι αγρότες δεν έφυγαν από τους δρόμους, ναι έχουμε τα μαύρα μας τα χάλια, ναι διώξανε την Δήμητρα από το νεξτ τοπ μόντελ (αυτό το τελευταίο δεν το ήξερα στο γραφείο μου το είπανε!!), αλλά η εθνική τραγωδία είναι ότι η Ελενίτσα μας χωρίζει με τον Λάτσο (Λάτσιο, Λουτσιο, Λούτσο, δεν θυμάμαι πως το λενε το παλικάρι). Τελεία και παύλα !!! Μέγα δράμα!! Τόσο που μέχρι και ο πρόεδρος της δημοκρατίας σκέφτεται να παρέμβει ο άνθρωπος!!

Εγώ η μαύρη δεν το ήξερα, κάτι η τυφλαμάρα μου, κάτι η ασχετοσύνη μου, το έμαθα τη Δευτέρα. Είχα βλέπετε αναρρωτική άδεια και έπρεπε να κάτσω σπίτι. Όταν δε, κάθεσαι σπίτι μεσημεριάτικα, και δεν ξεραίνεσαι στον ύπνο τι σου συμβαίνει;; βλέπεις μεσημεριανάαααα!!

Το πρωί πήγα να πάρω τη κοπέλα που μου καθαρίζει το σπίτι από το μετρό. «Τι πάθαμε βρε παιδάκι μου!!» μου λεει με το που μπαίνει στο αυτοκίνητο. Νομίζοντας η αφελής ότι μου μίλαγε για τις δηλώσεις του Ρουμπίνι και τις ενέργειες που έγιναν στο Νταβός, της λεω «αισιοδοξία και όλα θα πάνε καλά, μπόρα είναι και θα περάσει». Μα εδώ χωρίζουνε!! Κάγκελο εγώ! Τι λες παιδάκι μου;;; της λεω. Άσε, μου λεει η οικονομική μετανάστης, δεν κοιμήθηκα την Παρασκευή το βράδυ από τη στεναχώρια μου!!!

Εκεί κατάλαβα ότι το θέμα είναι σοβαρό. Ούτε οι δηλώσεις Στρίγκλιτς δεν μπορούν το σώσουν. Όταν πληροφορήθηκα το ζήτημα, κατάλαβα ότι μιλάμε για εθνική τραγωδία. Πόσα θα αντέξει αυτή η χώρα, επιτέλους!!!

Αφού παρηγόρησα την έντιμη βιοπαλαίστρια, ασχολήθηκα με το θέμα για να καταλάβω τη σοβαρότητά του και βεβαίως τον αντίκτυπό του στις ζωές όλων μας!

Όλα τα είδα, σταροειδήσεις, τατιάνες, κατιάνες, ματιάνες, μόνο μέγκα δεν είδα γιατί αυτό το παλιοκάναλο, ασχολείται μόνο με μαλακίες, που δεν αφορούν κ α ν ε ν α και αγνοεί την ουσία πάντα, απορώ πως του έχουν δώσει άδεια.

Λοιπόν το ζήτημα είναι μπερδεμένο μπορώ να πω, είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για γκομενοδουλιά, είναι σαφές ότι μπλέκετε α) 40-χρονος επιχειρηματίας αλλά όχι αυτός που λένε γιατί μια κοπέλα στη δουλειά μου είπε ότι αυτός που λένε είναι πολύ καλό παιδί και δεν μπορεί να έμπλεξε, χώρια που είναι γκέι, και β) ξανθιά! Αυτά είναι τα συμπεράσματά μου, γύρω από τα γεγονότα. Τώρα το ποιος άρχισε είναι ένα θέμα. Αυτός έμπλεξε με ξανθιά και για να τον εκδικηθεί η «Ελένη μας» πηδήχτηκε με τον 40-χρονο, η αυτή έμπλεξε και ο άλλος έπεσε στην αγκαλιά της ξανθιάς για να παρηγορηθεί ο άνθρωπος.

Τι να σας πω βρε παιδιά αυτό το ζήτημα δεν το έλυσα, μπορώ όμως να σας πω με βεβαιότητα είναι ότι στην χώρα μας εργάζονται πολύ σκληρά ορισμένοι δημοσιογράφοι, να κάνουν ρεπορτάζ τα παιδιά, να βγάλουν έκτακτες εκδόσεις οι εφημερίδες και τα βδομαδιάτικα φύλα, να ξεροσταλιάζουν για ώρες έξω από το σπίτι της Ελένης και αυτή η άκαρδη να μην βγαίνει, χώρια που ανακάλυψαν τα «τσακάλια» ότι το σπίτι έχει και 2η είσοδο!! Αυτό που το βάζεις;;;

Αυτά είναι δράματα! Τι μπούρδες μου λετε τώρα για ανεργία, για φτώχια, για κατάρρευση των αξιών, για διαφθορά, για ανικανότητα και για την παντελή έλλειψη αλληλεγγύης στις κοινωνικές ομάδες! Τι μου λετε τώρα για την κατάρρευση της χώρας στο σύνολο, για το ασφαλιστικό, το φορολογικό, τους μετανάστες και τη Ζίμενς.

Εδώ χώρισε η Ελένη από το Λούτσο της !!!

Μους Ζαμπόν

250 γραμμάρια καπνιστό χοιρινό ζαμπόν
1 κουτάκι τυρί Φιλαδέλφεια με γιαούρτι
λίγη πάπρικα
3-4 κουταλιές της σούπας μαγιονέζα

Ψιλοκόψτε το ζαμπόν και χτυπήστε το στο μούλτι με το τυρί Φιλαδέλφεια, μέχρι να ομογενοποιηθεί. Προσθέστε την πάπρικα και μία μία της κουταλιές μαγιονέζας, μέχρι να γίνει ένα αφράτο μίγμα. Πιθανόν να χρειαστεί περισσότερη ή λιγότερη μαγιονέζα, ανάλογα με το πόσο υγρή θέλετε τη μους σας. Μπορείτε να γεμίσετε ταρτάκια, σου, ή απλά καναπεδάκια, πολύ ιδιαίτερη γεύση σας λεω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: