Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Του Σεμιναρίου

Κύριε Σαμιωτάκη, Βασίλειου εδώ ..... είστε του Σεμιναρίου;; Θρυλική Δεσποινίς Διευθυντής, με την Καρέζη και τον Αλεξανδράκη που ήταν το παιδάκι του Σεμιναρίου.

Δεν σας είπα λοιπόν τα δρώμενα της περασμένης εβδομάδας και του Σεμιναρίου για Ιντερνάσιοναλ Μαρκετινγκ. Πολύ, πάρα πολύ καλό ήταν, πάρα πολλά μάθαμε ανάμεσα σε αυτά και τα διαγράμματα Σίνους Μιλιού (Sinus-Milieus) ή αλλιώς πατάτες (!) που δείχνουν την κοινωνική διαστρωμάτωση σε διάφορες χώρες, και βάση των οποίων οι μοντέρνοι διαφημιστές αποφασίζουν τι σπότ θα φτιάξουν. Ψαχτε να τα βρήτε στο Ιντερνετ και αν εχετε απορίες ρωτήστε με.

Πριν πολλά χρόνια, μου ζήτησαν στη δουλειά να διδάξω σε ένα σεμινάριο. Πάγωσα και που το άκουσα, και μόνο με την ιδέα ότι θα εμφανιστώ μπροστά σε κοινό, χέστηκα από το φόβο μου. Έψαξα λοιπόν και αγόρασα ένα βιβλίο, αμερικάνικο (μόνο αυτοί γράφουν τέτοιες μαλακίες) για την δυναμική μέσα σε μία αίθουσα διάλεξης, για το κοινό για των σεμιναρίων. Χρόνια τώρα, μετράω δεκάδες σεμινάρια ως διδάσκων και διδασκόμενη, πόσο δίκιο έχει αυτό το βιβλίο δεν μπορείτε να φανταστείτε.

Συμμετέχων Α: ο κύριος «τα ξέρω αυτά». Τα ξέρει όλα, αλλά ενδιαφέρετε πολύ να τα ξανακούσει προφανώς. Απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις, πολλές φορές λάθος, γιατί ... τα ξέρει όλα! Όχι όλα όλα, αλλά όλα αυτά!!! Επιστημονικά αυτός λέγετε Unconscious Incompetent, δεν ξέρει και δεν το ξέρει!

Συμμετέχων Β: ο κύριος «τα ξέρω αυτά» και βαριέμαι. Έχει 62 πτυχία σε μάρκετινγκ, δουλεύει πολλά χρόνια στο θέμα, αλλά το σεμινάριο είναι καλή ευκαιρία για κοπάνα και δεν χάνω τέτοια. Από νωρίς ρωτάει «είναι δυνατόν να τελειώσουμε λίγο νωρίτερα σήμερα;;;»!!! αν και τον αγνοούν οι πάντες επιμένει να κάθετε μέχρι το τέλος, και να χασμουριέται.

Συμμετέχων Γ: Έλα ρε συ;;; σοβαρααααααά, γίνονται τέτοιααααααααααα, τι λεει ο άνθρωπος ρε.......

Συμμετέχων Δ: Πσσσσσς μεγάλε τώρα έγραψες!!! Αν τα κάναμε εμείς έτσι τα πράγματα, δέκα φορές καλύτεροι από τους Γερμανούς θα ήμασταν. Καλά είμαστε και έτσι λοιπόν

Συμμετέχων Ε: Αυτά κύριε προφέσορά μου είναι για μάνατζερ που δεν έχουν το ταλέντο και πρέπει να κρυφτούν πίσω από νούμερα. Γιατί εγώ για παράδειγμα ένα ταξίδι να κάνω σε μία χώρα α μ έ σ ω ς θα καταλάβω που κινείται η αγορά, τι να τις κάνω εγώ τις μελέτες και τα στοιχεία. Αυτά είναι για να χαλάς λεφτά. Έτσι πήγα στη Βουλγαρία και κατάλαβα ότι ο κόσμος διψάει για χυμούς, και αμέσως φτιάξαμε εργοστάσιο .... Και η τράπεζα σας έδωσε χρηματοδότηση χωρίς κάποιο μαρκετ ρισερτς;; Όχι βέβαια, έπρεπε να τους δώσουμε και τα χαρτιά αλλά εγώ το είχα καταλάβει αμέσως (ο συγκεκριμένος είναι μεγαλοδιευθυντής σε μεγάλη επιχείρηση αναψυκτικών-χυμών κλπ)

Συμμετέχων ΣΤ: Το εξηγείται λίγο γιατί δεν το κατάλαβα (αγαπητέ μου με αρνητικό IQ μην βγαίνεις από το σπίτι σου και με τυραννάς !!! κάτσε μέσα που θες και σεμινάρια το φελέκι μου!!!)

Συμμετέχων Ζ: Τα λετε σας παρακαλώ πιο αργά γιατί δεν προλαβένω να γράψω σημειώσεις. Μα σας έχουμε δώσει χανταουτς με όλα οσα λέμε! Αααααα, δεν το ήξερα και το τέστ από τα χαντουτς θα είναι;;; Δεν είμαστε στο σχολείο πουλάκι μου!!

Συμμετέχων Η: Να σας ρωτήσω, σας έχει συμβεί .... το «τάδε τρελό πράγμα», σας έχει συμβεί εκείνο, σας έχει συμβεί ετούτο, και να σας ρωτήσω ......

Συμμετέχων Θ: Ααααα ναι βέβαιααααα!!! Έχει συμβεί και σε εσάς;;; Ναι αμέ! Και τι εξάγει η επιχείρησή σας;; Ακόμα τίποτα το σκέφτομαι και δεν έχω αποφασίσει.

Όλοι αυτοί ήταν στο σεμινάριό μου, μαζί και με κάποιους άλλους που ήταν νορμάλ. Πάντα υπάρχουν και οι νορμάλ.

Μάλλον έχετε καταλάβει, ότι μου αρέσουν πολύ οι μους. Μάλλον μου θυμίζουν τις παιδικές τροφές, που τόσο μου άρεσαν παλιά. Τι να πω δεν ξέρω, πάντως όπου βρίσκω συνταγή για μους τη φτιάχνω και η παρακάτω σας πληροφορώ, είναι ένα υπέροχο γλυκό.

Μους Χαλβά

250 γραμμάρια χαλβά
250 γραμμάρια γάλα καρύδας (σε κονσέρβα το βρίσκετε στα σουπερ μαρκετ)
3 φύλα ζελατίνης
2 κουταλιές της σούπας λεμόνι
ξύσμα από μισό λεμόνι
Ψιλοκομμένα φιστίκια για γαρνίρισμα

Μουσκεύουμε τη ζελατίνα σε νερό και τη στραγγίζουμε αφού μαλακώσει. Ζεσταίνουμε ½ φλιτζάνι γάλα καρύδας και λίγο πριν βράσει το βγάζουμε από το φωτιά και ρίχνουμε μέσα τη ζελατίνα. Ανακατεύουμε καλά να λιώσει τελείως. Κόβουμε το χαλβά σε μικρά κομμάτια και τα χτυπάμε στο μούλτι μαζί με υπόλοιπο γάλα καρύδας, και προσθέτουμε το ζεσταμένο γάλα με τη ζελατίνα το χυμό και το ξύσμα. Μοιράζουμε το μίγμα σε μικρά ποτήρια και το βάζουμε στο πήξει για 4 ώρες. Γαρνίρουμε με τα φιστίκια και σερβίρουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: