Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

Γιορτάζω ....

Σήμερα να με πάρετε τηλέφωνο να μου ευχηθείτε Χρόνια Πολλά, γιατί είναι της Αγίας, Οσίας, και δεν ξέρω και εγώ τι, Μαριάννας!

Δεν περιμένω κανένα να θυμάται τη γιορτή μου, δεν περιμένω κανένας να ξέρει ότι υπάρχει τέτοια γιορτή, ευχαριστώ όλους εσάς που μου εύχεστε το Δεκαπενταύγουστο Χρόνια Πολλά, εσείς οι υποψιασμένοι σταματήστε να μαλώνετε αν είναι 17 ή 18, σήμερα γιορτάζω εγώ, περιμένω όμως να διαβάσετε αυτή την ανάρτηση.

Είναι απ΄ότι καταλάβατε "customised" η γιορτή μου, σιγά μην και δεν ήταν για μια προσωπικότητα σαν τη δικιά μου!

Λοιπόν τηλέφωνα, περάστε από το γραφείο να πάρετε κέρασμα, και όσοι μπορείτε αύριο σπίτι μου, θα γιορτάσουμε το μοναδικό μου όνομα, τσικνίζοντας!

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Χρόνια Πολλλάααααααααααα Μαριαννούλα.
Συγγνώμη που καθυστέρησα τις ευχές μου αλλά με τόσες συνταγές νόμιζα πως γιορτάζεις την Τσικνοπέμπτη!!!!

Φιλάκια