Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Καλλλλλλησπέρα

Έχει συμβεί σε όλους σας το ξέρω. Και σε εμένα στο παρελθόν αρκετές φορές, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν τα παίρνω και δεν ξαφνιάζομαι από το μέγεθος τις μαλακίας.

«Κις μι χάννι χάννι κίς μι ...» ο ήχος του κινητού μου, χτες το απόγευμα. Το νούμερο άγνωστο, πάντα όμως απαντάω όλες μου τις κλήσεις. Πριν προλάβω να μιλήσω, έκλεισε.

«Κις μι χάννι χάννι κίς μι ...», ...., πάλι! Ο ίδιος αριθμός. Πάλι το έκλεισε.

«Κις μι χάννι χάννι κίς μι ...», ...., γαμώ το φελέκι μου γαμώ!!! Έκλεισε.

Κάτι που δεν πάει ο νους μου στους πολλούς μαλάκες που υπάρχουν, κάτι ότι περιμένω «μαστόρους» να μου επισκευάσουν στο σπίτι τις ζημίες, κάτι ότι στο σπίτι μου δεν πιάνει το κινητό καλά, κάνω το μοιραίο λάθος να σκεφτώ ότι κάποιος προσπαθεί να με πάρει και δεν βγάζει γραμμή ο άνθρωπος, άρα το πρέπων και ευγενικό είναι, να βγω στη βεράντα που έχω σήμα και να τον πάρω πίσω.

Μέσα στο μαύρο κρύο με παντόφλες και πιζάμα, βγαίνω και παίρνω το άγνωστο νούμερο. Αν και όσο καλεί ακούω υπόκρουση άγνωστα βαρύτατα λαϊκά άσματα που ούτε στην Πέτρου Ράλλη δεν ακούγονται, δεν παραξενεύομαι. Καλλλλλλλλησπέρα γλλλλλλλλυκιά μου !!!!!!, ακούω η αφελής, που ακόμα δεν κατάλαβα που πάει το πράγμα. «Με πήρατε τηλέφωνο ...» απαντάω μέσα στη μαύρη ευγένεια εγώ. «Τι ζεστή φωνούλα που έχεις» μου απαντάει ο καράβλαχος, και κάπου εκεί ξύπνησα.

«Θέλετε κάτι ;;;» ρωτάω, που να βράσω την αγωγή που μου έδωσε η μάνα μου!!! «Εσένα μανάρι μου» απαντάει ο τύπος. Αμέσως το κλείνω, πράγμα που αποδείχτηκε μέγα σφάλμα βεβαίως.

Για την επόμενη μία ώρα ηρεμία, μέχρι που ήρθε μήνυμα αυτή τη φορά .... με το συγκλονιστικό «Καλησπέρα. Θανάση. Με λένε. Εσένα». Τι να του πεις του νεάτερνταλ τώρα;;; Και για πιο λόγο, άλλωστε;;; σε μισή ώρα πάλι μήνυμα, «είσαι δύσκολη». Τώρα αυτός συμπέρανε ότι για κάποιο κρυφό λόγο, είμαι μάλλον διαθέσιμη αλλά δύσκολη. Σε λίγη ώρα πάλι μήνυμα, «αλλά μου αρέσεις που είσαι δύσκολη». Είχα αρχίσει να εκνευρίζομαι και κανονικά θα έπρεπε να το κλίσω το ρημάδι, αλλά περίμενα τηλέφωνο από τα μαστόρια που λέγαμε ... έτσι κάθισα και διάβαζα τα μηνύματα του γίγαντα, που όσο πέρναγε η ώρα γίνονταν και πιο αστεία.

Έλα μωρό μόνο το ονοματάκι σου θέλω. Τι κάνεις τώρα. Είσαι μοναχούλα. Δεν θες παρέα δηλαδή. Και κάτι άλλα που τα έσβησα και δεν τα θυμάμαι τώρα. Αυτό κράτησε μέχρι τις 10 το βράδυ, όπου και έκλεισα κανονικά το κινητό, γιατί τέτοια ώρα μαστόρια δεν παίρνουν και με έχει ζαλίσει ο μαλάκας.

Στις 2:38 μαύρα και άραχλα μεσάνυχτα, ντρίν το σταθερό. Δεν ξέρω αν το έχετε πάθει αλλά όταν χτυπάει ο τηλέφωνο μέσα στο μαύρο ύπνο, όλα τα ευχάριστα περνάνε από το μυαλό, όπως εγκεφαλικό του μπαμπά, ληστεία μετά βιασμού στην αδελφή, φωτιά μετά ολοκληρωτικής καταστροφής του εξοχικού, τέτοια δηλαδή. Οπότε και ακούω το μαλάκα ..... Καλλλλλλησπερα. Θανάσης!!! Εκεί τα πήρα στο κρανίο, ξύπνησα απότομα, και άρχισα να στροφάρω. Ξέχασα αμέσως τις πιο πάνω καταστροφές σκέφτηκα, καλά το κινητό το πήρε στην τύχη, και του βγήκε κάποιος, το σταθερό όμως πως το βρήκε και πως το συνδύασε, άρα ξέρει και ποια είμαι και που μένω. Ελα όμως που δύσκολα, πολύ δύσκολα κρατάω το στοματάκι μου όταν είμαι εκτός εαυτού, και άρχισα ......

«ποιος είσαι ρε ανώμαλε που με έχεις πρήξει στα τηλέφωνα, και τι σκατά θες, δεν γουστάρω να σου κάτσω ρε αγάμητε, δεν το καταλαβαίνεις, δεν μου κάνεις, είσαι πολύ βλάχος, και πολύ μαλάκας για εμένα, τράβα να βρεις καμία σαν τα μούτρα σου!»

Το έκλεισε αμέσως, και δεν ξαναπήρε. Συνέχισα κανονικά τον ύπνο μου, και σήμερα το πρωί κατάλαβα, ότι αν δεν έχει κάνει κάποιος το τηλέφωνό του απόρρητο, είναι πλέον πολύ εύκολο κάποιος να βρει σε ποιον ανήκει το τάδε νούμερο, και βέβαια αν έχει όνομα να βρει και ποιο είναι το αντίστοιχο σταθερό. Βέβαια είναι επικίνδυνο κάποιος ανώμαλος, που έχεις διαολοστείλει, να ξέρει που είναι το σπίτι σου, αλλά τελικά πιστεύω ότι όλοι αυτοί που κάνουν αυτό το σπορ, είναι απλά λιγούρια, δυστυχισμένοι άνθρωποι και τελικά καθόλου επικίνδυνοι.

Σήμερα θα σας γράψω πως να κάνετε αρωματικά λάδια και που να τα χρησιμοποιήσετε.

Ελαιόλαδο με εσπεριδοειδή (για χόρτα, ψάρια, λαδένια κουλουράκια, ή λεμονάτο κρέας)

2 Ποτήρια λάδι
φλούδα από ½ λεμόνι (ακέρωτο)
φλούδα από ½ πορτοκάλι (ακέρωτο)
Βάζετε σε καθαρό μπουκάλι το λάδι και τις φλούδες. Αφήστε το σε σκοτεινό μέρος για 2 μήνες. Πετάχτε τις φλούδες μετά. Διατηρείτε για 2 μήνες.

Ελαιόλαδο με λεμόνι και κόλιανδρο (για μαρινάρισμα κοτόπουλου, χοιρινού και αρνιού)

2 Ποτήρια λάδι
φλούδα από 1 λεμόνι (ακέρωτο)
1 κουταλάκι του γλυκού κόλιανδρο ξερό
1 κουταλάκι του γλυκού σπόροι πράσινου και μαύρου πιπεριού
Σπάστε στο γουδί το κόλιανδρο και τα πιπέρια. Βάζετε σε καθαρό μπουκάλι το λάδι τη φλούδα, και τα σπασμένα σπόρια. Αφήστε το σε σκοτεινό μέρος για 3 βδομάδες. Διατηρείτε για 4-5 μήνες.

Ελαιόλαδο με φρέσκα αρωματικά (για βραστές πατάτες, ψητό κρέας, ντοματοσαλάτα, και ψητά τυριά)

4 Ποτήρια λάδι
1 κλαράκι φρέσκο δενδρολίβανο
1 κουταλάκι του γλυκού φρέσκια ρίγανη
1 κουταλάκι του γλυκού φρέσκο θυμάρι
3 φύλλα φρέσκο δυόσμο
4 φύλλα φρέσκο βασιλικό
1 κουταλιά της σούπας χοντρό αλάτι
Σπάστε στο γουδί το αλάτι και τα αρωματικά για λίγο ώστε να βγάλουν τα αρώματά τους. Βάζετε σε καθαρό μπουκάλι τα αρωματικά και το λάδι. Αφήστε το σε σκοτεινό μέρος για 3 βδομάδες, ανακινώντας το μπουκάλι συχνά. Σουρώνουμε και μεταγγίζουμε το λάδι σε καθαρό μπουκάλι και πετάμε τα αρωματικά. Διατηρείτε για 6 μήνες.

Ελαιόλαδο με καυτερές πιπεριές (για σαλάτες, βραστά λαχανικά και ψητά κρέατα)

2 Ποτήρια λάδι
1 πράσινη φρέσκια καυτερή πιπεριά
2 κόκκινες καυτερές ξερές πιπεριές
Πιέζουμε λίγο με την πλατιά πλευρά ενός μεγάλου μαχαιριού τις πιπεριές για να σπάσουν και να βγάλουν αρώματα. Βάζετε σε καθαρό μπουκάλι το λάδι, και τις πιπεριές. Αφήστε το σε σκοτεινό μέρος για 2 βδομάδες. Διατηρείτε για 3-4 μήνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: