Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Και ξαφνικά .....

Εκεί που καθόμουνα στο σπίτι και σερφάριζα, μπήκα σε ένα από τα μπλόγκς που έχω κάνει μπουκμαρκ. Η Λυδία πολεμάει το καρκίνο λέγετε. Αν το γκουγκλάρετε θα το βρείτε.

Δεν θυμάμαι πότε το βρήκα αυτό το σάιτ. Είναι πολύς καιρός όμως. Η Λυδία είναι σήμερα 6 χρονών, και έχει καρκίνο στον εγκέφαλο από 4 μηνών μωράκι. Το μπλόγκ το κρατάει ο μπαμπάς της κυρίως, ενίοτε γράφει και η μαμά.

Η Λυδία είναι ο πιο δυνατός μικρός άνθρωπος που έχω γνωρίσει, γιατί ναι μπορεί να μην ξέρω το επίθετό της, μπορεί να μην την έχω δει ποτέ, έχω όμως παρακολουθήσει τον αγώνα της, έχω διαβάσει όλες τις αναρτήσεις της, και έχω θαυμάσει την αντοχή της.

Το μπλόγκ αυτό προφανώς λειτουργεί ως ψυχοθεραπεία των γονιών της, ως προσπάθεια να το πουν για να το βγάλουν που λένε, αλλά το διαβάζει πάρα πολύς κόσμος, και μέσα από τα σχόλια παίρνουν δύναμη και κουράγιο.

Κάθομαι χαλαρή στον καναπέ μου, στην απόλυτη σπιτική ηρεμία και μακαριότητα και ξαφνικά έχω μετωπική με ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που μπορούν να σου τύχουν.

Διαβάζω, πάλι, τις πρώτες αναρτήσεις του μπαμπά της Λυδίας τότε το 2006, όπου το πρόβλημα ήταν έντονο, όπου μπαινόβγαιναν στα νοσοκομεία, όπου το μωράκι έκανε χημειοθεραπεία, και με πιάνουν κάτι κλάματα!!!! Τι να σας λεω!!

Έτσι στα ξαφνικά, ήταν σαν να πέφτεις με φόρα πάνω σε τοίχο.

Και μετά μου λες προβλήματα. Χέσε με σου λεω....

Χορτόσουπα Βελουτέ

1 μέτρια πατάτα κομμένη σε μικρά καρέ
1 κλωνάρι σέλινο κομμένο σε ροδέλες
1 μεγάλο κολοκύθι κομμένο σε καρέ
2 μεγάλα καρότα κομμένα σε καρέ
¼ από ένα μικρό κουνουπίδι σε μικρές φουντίτσες
¼ από ένα μικρό λάχανο κομμένο όπως για σαλάτα
1 μεγάλο κρεμμύδι κομμένο σε καρεδάκια
1 πράσο κομμένο σε ροδέλες
2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
1 κουταλιά της σούπας πελτέ ή μία ώριμη ντομάτα ξεφλουδισμένη και ψιλοκομμένη
χυμό από λεμόνι, αλάτι και πιπέρι
3 κουταλιές της σούπας τραχανά ξινό

Αφού καθαρίσουμε και κόψουμε όλα τα λαχανικά, τα βάζουμε σε μεγάλη κατσαρόλα, και προσθέτουμε 5 ποτήρια νερό, το αλάτι και το πιπέρι. Βράζουμε για 30 λεπτά σε μέτρια φωτιά μέχρι να μαλακώσουν καλά τα λαχανικά. Σε χύτρα ταχύτητας θέλουν μόνο 5 λεπτά. Όταν γίνουν τα λαχανικά προσθέτουμε τον τραχανά και τον αφήνουμε να μαλακώσει με σβησμένη φωτιά. Όταν κρυώσουν τελείως, σουρώνουμε με μία κουτάλα τα 2/3 από τα λαχανικά και λίγο από το ζωμό και τα περνάμε από το μπλέντερ να λιώσουν. Ανακατεύουμε τα λιωμένα λαχανικά με τον υπόλοιπο ζωμό (που έχει όμως και λίγα μη λιωμένα λαχανικά, μιας και δεν τα πολτοποιήσαμε όλα), προσθέτουμε το λάδι και το λεμόνι και ζεσταίνουμε πάλι για να σερβίρουμε. Είναι πεντανόστιμη και απολύτως διαιτική. Αν θέλετε όμως να μην χαλάσετε την συνήθη υπερκατανάλωση θερμίδων που κάνετε προσθέστε και μία κουταλιά ζεματισμένο και ψιλοκομμένο μπέικον σε κάθε πιάτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: