Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Αλλα μάτια

Άλλα λόγια ν΄ αγαπιόμαστε, άλλα μάτια να βλέπουμε, όπως θέλετε πάρτε το!

Τα νέα λένε ότι φτιάχνω τα μάτια μου οσονούπω, και πιο συγκεκριμένα το Σάββατο. Ως γνωστών έχω καταπράσινα γατίσια μάτια, απαράμιλλης ομορφιάς, λάγνα, ερωτιάρικα και παιχνιδιάρικα. Είναι όμως και τυφλά, θεότυφλα, ώστε με άνεση να μπορώ να λεω «την τύφλα μου!» και να κυριολεκτώ.

Νομίζω λοιπόν ότι ήρθε η ώρα να ξετυφλωθώ, έπεισα και τη Φιφή που είναι γνωστή κλανιάρα σε τέτοια θέματα, και το Σάββατο πάμε μαζί να αλλάξουμε μάτια.

Ένα σετ σε πρασινάκι λίγο πιο έντονο από το πρασινοσκατουλί που έχω τώρα, ελπίζω να το πέτυχα, θα δείξει.

Lasik λέγετε το παλικάρι, ένα σκασμό λεφτά κοστίζει, αλλά εμείς έχομεν έκπτωσης, λόγω σχέσεων φιλικών με τον εξάδελφο του γιατρού.

Αυτά τα νέα μας!

Ααααααα!!! Ξέχασα να σας πω ότι την περασμένη Παρασκευή έβγαλα και τον φρονιμίτη μου. Ετσι, ετσι, μάτια, δόντια αρχίζουμε σιγά σιγά, την επισκευή.

Βέβαια αν το σκεφτεί κανείς υπάρχουν αδικίες. Εξηγούμε, αν έχεις ένα παλιό σπίτι, ετών 40 δεν θα πρέπει να του κάνεις μια επισκευή;;; δεν θα πρέπει εκεί να ρίξεις ένα βαψιματάκι, να αλλάξεις λίγο τα πλακάκια, τις σωληνώσεις, κάτι ρε αδελφέ! Για όλα αυτά όμως η τράπεζα σου δίνει ένα δανειάκι με χαμηλό επιτόκιο, σαν το στεγαστικό και το βολεύεις. Όταν έρθει όμως η ώρα να κάνεις ένα ρεκτιφιέ, να αλλάξεις μάτια, δόντια, εγώ προσωπικά θέλω να αλλάξω και πόδια, να πάρω ένα νέο μοντέλο που κυκλοφορεί και είναι κοντά στο 1 μέτρο, δεν σε βοηθάει κανείς, ούτε τράπεζα ούτε τίποτα. Αδικία δεν είναι;;;

Λοιπόν από το Σάββατο χαρίζω 6 ζευγάρια φακούς επαφής μιας χρήσεως, 2 ζευγάρια γυαλιά μυωπίας και 1 ζευγάρι γυαλιά ηλίου μυωπίας όλα στο 6,5 αριστερό και 4,5 δεξί, όποιος τα θέλει να μου πει.

Επίσης, τρέμετε γυναίκες βγάζω τα νέα μου λάγνα μάτια στη φόρα.

Αυτά είχα να πω!

Γαρίδες μαριναρισμένες

½ κιλό μεγάλες γαρίδες καθαρισμένες (να είναι ωμές όχι βρασμένες)
2 σκελίδες σκόρδου λιωμένες
1/3 ποτήρι ελαιόλαδο
½ φλιτζάνι άνηθο ψιλοκομμένο
ξύσμα από 1 λεμόνι

Καθαρίσετε τις γαρίδες. Βάλτε της σε ένα μπολ και περιχύστε με το λάδι, προσθέστε το ξύσμα και το σκόρδο, αλατοπιπερώστε, ανακατέψτε καλά και αφήστε της στο ψυγείο για 2 ώρες να μαριναριστούν. Προσθέστε και τον άνηθο, ανακατέψτε να πάει παντού, και αφήστε άλλες δύο ώρες στο ψυγείο. Στραγγίζεται τις γαρίδες, από το πολύ λάδι και τις ρίχνετε λίγες λίγες σε αντικολητικό τηγάνι που το έχετε ζεστάνει πολύ. Τηγανίστε της και από τις δύο πλευρές ελάχιστα ίσα να αλλάξουν χρώμα και από διάφανες να γίνουν ροζουλί. Πολύ αρωματικές και νοστιμότατες. Αν σας αρέσουν τα καυτερά προσθέτετε και μπούκοβο στη μαρίναρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: