Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Εκκενώσεις Βόθρων ο Γαργαντούας

Πλέoν μπορείτε να με ρωτάτε ότι θέλετε για αποχετεύσεις και εκκενώσεις βόθρων. Μετά από αυτό το Σαββατοκύριακο, που για ένα παράξενο λόγο γέμισε το υπόγειο βοθρολύματα είμαι πλέον ειδική και στους βόθρους!.

Όπως γνωρίζετε κατοικώ σε μία 2-όροφη μονοκατοικία που όμως θα έπρεπε να την αποκαλώ Ίδρυμα, γιατί μόνο με κάτι τέτοιο μπορεί να συγκριθεί. Λόγω αυτής της ιδιότητας είμαι και διαχειρίστρια γιατί η μια κάτοικος είναι ενοικιάστρια και Μολδαβή, η άλλη κάτοικος την παράτησε ο άνδρας της που βρήκε γκόμενα και για κάποιο λόγω που δεν έχω καταλάβει αυτό την εμποδίζει να γίνει διαχειρίστρια. Έτσι που λετε, δεν με φτάνουν τα άλλα μου τρεχάματα, πρέπει να ασχολούμαι με το ίδρυμα και να πληρώνω και τα έξοδά του βεβαίως, μιας και οι παραπάνω κυρίες ποτέ δεν έχουν λεφτά.

Γυρνάω λοιπόν Παρασκευή βράδυ σπίτι, και πάω να μπω στο υπόγειο γκαράζ, όπου η γκαραζόπορτα ήταν ανοιχτή. Εδώ να σας πω ότι μία από τις συνηθισμένες υστερίες των συγκατοίκων μου είναι η ανοιχτή γκαραζόπορτα, που θα επιτρέψει λεει σε όλους τους κλέφτες να μπουν στα σπίτια μας. Για αυτό το λόγο θεωρούν σωστό κάθε τρις και λίγο και ανεξαρτήτως ώρας να μου χτυπάνε την πόρτα και να μου λένε ότι «κάποιος» την άφησε ανοιχτή, λες και κατοικούν δεκάδες σε αυτή την πολυκατοικία.

Πέραν όμως της ανοιχτής γκαραζόπορτας, στην είσοδο έτρεχαν νερά από τον σωλήνα αποχέτευσης που είναι στερεωμένος στο ταβάνι και είχε μισό πλημμυρίσει το υπόγειο. Γι αυτό και οι καλές μου είχαν αφήσει την πόρτα ανοιχτή αλλά μέχρις εκεί!!

Μη γνωρίζοντας το λόγο της πλημμύρας, πήρα αμέσως τηλέφωνο τον υδραυλικό. Κάναμε μία πολύ δημιουργική συζήτηση για το είδος της σωλήνας, τις ίντσες, τη διάμετρο, τις κούρμπες που έχει και άλλα τέτοια ακατάληπτα για μένα, ώσπου είδε και απόειδε ο άνθρωπος και μου υπόσχεται ότι θα έρθει ή Σάββατο απόγευμα ή Κυριακή.

Στο εντωμεταξύ η πλημμύρα μεγάλωνε. Σάββατο μεσημέρι, έρχεται ο άνθρωπος και αμέσως μου λεει, δεν είναι υδραυλικό το πρόβλημα αλλά αποχέτευση. Άρα πρέπει να φωνάξω βοθρατζή, που ή θα αδειάσει τον βόθρο ή θα καθαρίσει της αποχετεύσεις που έχουν φράξει, ή και τα δύο. Μου είπε, δε, ότι μάλλον το πρόβλημα είναι από τα νερά των βεραντών των πάνω ορόφων, όπου τα φύλλα ή κανένα «πανάκι» ξέφυγε από τις νοικοκυρές και έκανε τη ζημιά. Στο εντωμεταξύ δε, και μέχρι να έρθει το συνεργείο δεν πρέπει να ρίχνουμε καθόλου νερά στο σύστημα αποχέτευσης δηλαδή όχι πλυντήρια, όχι ντους, όχι πλύσιμο πιάτων και άλλες εργασίες στο νεροχύτη και όχι τουαλέτα. Αλλιώς όλα αυτά τα απόνερα, θα χύνονται στο γκαράζ.

Τους χτυπάω τα κουδούνια, και εκεί μαθαίνω ότι και οι δύο είχαν βάλει πλυντήρια - και πιάτων και ρούχων – και δεν γίνετε να τα σταματήσουν αλλά πρέπει να περιμένω να τελειώσουν!! Και καλά εγώ να περιμένω όσο θέλεις, θα λυθεί το πρόβλημα περιμένοντας;; προσπάθησα πάρα πολύ να τους δώσω να καταλάβουν το πρόβλημα αλλά δεν ... μάλιστα η μία μου είπε ότι θα χαλάσουν τα πλυντήρια αν τα σταματήσουν!!

Παίρνω και τoν κύριο εκκενώσεις βόθρων που βέβαια Σάββατο απόγευμα δεν περίμενε εμένα!!

Ανεβαίνω και στις δύο και τους λεω ότι μέχρι να φτιαχτεί το πρόβλημα δεν θα ρίχνουνε νερά, γιατί θα πλημμυρίσουν οι αποθήκες τους στο υπόγειο και θα κολυμπάνε στο σκατό. Μόνο τότε κατάλαβαν.

Το Σάββατο το βράδυ, στις 12:30 η μία είχε βγει στο δρόμο και έπλενε τα πιάτα της με το λάστιχο του κήπου, γιατί λεει δεν κάνει να αφήνουμε βρώμικα πιάτα στο πλυντήριο των πιάτων – θα χαλάσει!!

Την Κυριακή, ήρθε η άλλη να μου πει ότι δεν αντέχει άλλο και πρέπει να βρω λύση άμεσα!! Της εξήγησα ότι έκανα ότι μπορούσα και ότι αν αυτές είχαν κάνει κάτι όταν κατάλαβαν το πρόβλημα, δεν θα είχαμε φτάσει Σαββατοκύριακο, που δεν μπορούμε να αντιδράσουμε. Και εκεί μου είπε ότι το πρόβλημα υπάρχει από την Τετάρτη, που εγώ έλειπα στην Αράχοβα αλλά αυτή δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί είναι μάνα δυο παιδιών και χωρισμένη!!.

Τέλος πάντων σήμερα στις 4 θα έρθει ο κύριος «εκτελούνται εργασίες εκκένωσης», και ελπίζω να τελειώσουμε μια και καλή με αυτό το πρόβλημα. Σας λεω όμως μπορώ να ξεχωρίσω πλέον τις σωλήνες αποχέτευσης, να σας πω που βούλωσε και γιατί, και επίσης ότι χρειάζεστε για να ξεπεράσετε ανάλογα προβλήματα. Είμαι πλέον expert.

Τώρα θα σας γράψω για ένα φαγάκι, που το έκανα πρόσφατα και ήταν τέλειο. Να σας αρωματίσω λίγο μετά από τα παραπάνω.

Κοτόπουλο Ψητό με Αρωματικά

1 κοτόπουλο, ελευθέρας βοσκής
¼ ματσάκι μαϊντανό φρέσκο,
¼ ματσάκι άνηθο φρέσκο
¼ ματσάκι δυόσμο φρέσκο,
3 κουτ. σούπας βασιλικό φρέσκο
λίγο φρέσκο δεντρολίβανο ή 1 κουτ. σούπας ξερό.
Αλάτι, πιπέρι
1 λεμόνι
λίγο λάδι και 1 κουταλιά της σούπας φρέσκο βούτυρο.

Πλένετε και καθαρίζετε το κοτόπουλο. Με το χέρι σας ξεχωρίζετε την πέτσα από το στήθος, χωρίς όμως να την κόψετε. Δημιουργείτε έτσι ένα φάκελο που γεμίζετε με τα ψιλοκομμένα αρωματικά που έχετε ανακατέψει με λίγο αλάτι, λίγο πιπέρι και λίγο λάδι.. Αλατο-πιπερώνετε και το εσωτερικό του κοτόπουλου, βάζετε μέσα τη μία κουταλιά βούτυρο και το μισό λεμόνι (με τις φλούδες). Κλίνετε την είσοδο με μία πατάτα. Βάζετε το κοτόπουλο σε ένα ταψί με το στήθος προς τα κάτω στην αρχή και συμπληρώνετε με πατάτες αν θέλετε. Το αλάτο-πιπερώνετε ελαφρά και το βάζετε για ψήσιμο στους 220 βαθμούς πάνω-κάτω ή στους 180 αέρα. Μετά από 30 λεπτά το γυρίζετε, ώστε η πλευρά με το στήθος να έρθει από πάνω, και το ψήνετε για 1 ώρα περίπου ακόμα μέχρι να γίνει.

Τα αρωματικά χόρτα ψήνονται με τα υγρά του κοτόπουλου και το κάνει πάρα πολύ μυρωδάτο και καθόλου στεγνό.

Καλή χώνεψη.

Υ.Γ. Η φίλη μου η Άννα μου είπε την περασμένη βδομάδα για ένα Bazzar μαγιό και εσωρούχων που γίνετε όλη τη βδομάδα στον Άλιμο, Βαλιάνου 7, 10 το πρωί μέχρι 8 το απόγευμα και Σάββατο μέχρι τις 3. Έχει επώνυμα μαγιό σε πολύ καλές τιμές λεει. Επίσης στην οδό Αισχύλου 31 στο κέντρο μπορείς να φτιάξεις τα δικά σου δερμάτινα παπούτσια, πάνω σε συγκεκριμένα σχέδια, που όμως στα φτιάχνουν στο πόδι σου, και είναι και οικονομικά περίπου 60 Ευρώ, λεει. Άντε σας φρόντισα πάλι!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: