Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

Γιατροί

Χάθηκα τον τελευταίο καιρό γιατί τρέχω και δεν φτάνω! Όλα ξεκίνησαν από μία απλή και ελαφριά τριχόπτωση που με έκανε αρχές του Σεπτέμβρη να αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να δω κανα γιατρό. Είχα και το πληρωμένο από την ασφαλιστική τσεκ απ, είπα να πάω πρώτα στον ενδοκρινολόγο μου να δω μήπως και είναι θέμα θυρεοειδή. Είναι χρόνια τώρα που έχω θυρεοειδίτηδα, όπως η μισή υφήλιος βέβαια, αλλά παίρνω το χαπάκι μου το πρωί και είναι απόλυτα ρυθμισμένος, νομίζω.

Πάω, μου βρήκε λίγο την πίεση ανεβασμένη, είχα και μία ταχυκαρδία, περιμέναμε λίγο να ηρεμήσω και «ξεφοβηθώ» με ξαναμετράει, μια χαρά, φυσιολογικά νούμερα. Με στέλνει στο καλό με ένα σκασμό εξετάσεις να κάνω.

Πάω, δίνω δύο μπουκάλες αίμα, να γίνουν οι εξετάσεις. Παίρνω τα αποτελέσματα, μια χαρά ο Θυρεοειδής, αλλά καθόλου καλά το ζάχαρο. Μάλιστα ....

Τα στέλνω στο γιατρό, αλλά για να είμαι και σίγουρη, πάω και στο φίλου μου το Σταύρο επίσκεψη στο ιατρείο του στη Νίκαια να τα δει. Και οι δύο μου λένε να κάνω καμπύλη ζαχάρου και να επαναλάβω κάποιες εξετάσεις, και επίσης να χάσω 252 κιλά, να αρχίσω γυμναστική, να μην καπνίζω, να μην αγχώνομαι, να μην πίνω, να μην αναπνέω και να κλειστώ σε γυάλα.

Στο μεταξύ κλείνω και τα ρεντεβού του τεκ απ, παθολόγος, καρδιολόγος, παπ τεστ και αιματολογικά, άντε να κάνω και μία μαστογραφία, άντε να πάω και σε ένα γυναικολόγο, να τελειώνω με όλα αυτά. Και μίας και πήρα την ρημαδοαπόφαση να γυμναστώ να γραφτώ και σε εκείνη την πισίνα που πάει η Φιφή και κάνει ακουα αερόμπικ, αλλά εκεί θέλουν και χαρτί από δερματολόγο έχω και εκείνη την κρεατοελία που σας έλεγα, να τα κάνω λοιπόν όλα μαζί, κλείνω και ραντεβού με δερματολόγο.

Πολλά τα ραντεβού τα γράφω και σε ένα χαρτί να μην μπερδευτώ...

Σάββατο πρωί τα αιματολογικά και η καμπύλη ζαχάρου ... κάθεσαι εκεί θεονήστικος για 18 ώρες, έχεις πιει 1 ποτήρι ζάχαρη και ανά μισή ώρα σου ρουφάνε το αίμα. Ωραία εμπειρία δεν λεω! Δευτέρα γυναικολόγος, Τρίτη Δερματολόγος, Τετάρτη Παθολόγος και Καρδιολόγος. Και εκεί που αρχίζω να βλέπω φως στο τούνελ και να πιστεύω ότι τελείωσα, ακούω τον καρδιολόγο που με ακροάζεται με ένα μαρκούτσι να λεει, «αρχικά έχουμε φύσημα, να δούμε τώρα τι άλλο έχουμε!»... βεβαίως μου κόπηκαν τα ήπατα, και η πίεση ανέβηκε στα 16 η μεγάλη με 10 τη μικρή. Οι σφυγμοί ήταν 100! Πως είπατε; χαρτί για την πισίνα όχι δεν θα πάρετε, θα μου κάνετε σε πρώτη φάση αυτές τις εξετάσεις, ντόπλερ, χόλντερ, τρίπλεξ, ... ντίρλες, ρακές και τσιπουράκια, μπάι πας και μπάι μπάι! Και μετά βλέπουμε! Αν υπάρχει μετά!

Σαφώς και μου πέρασε από το νου ότι μάλλον χέστηκα απάνω μου και γι’ αυτό τον τόσο φυσικό λόγο μου ανέβηκε η πίεση, αλλά άντε να το εξηγήσεις αυτό σε κοτζάμ καρδιολόγο που μόλις έμαθε ότι έχω ιδιωτικό συμβόλαιο με ασφαλιστική και δεν πληρώνω, βρήκε ευκαιρία να μου γράψει ένα κατάλογο εξετάσεις.

Ακολούθως με είδε και ο παθολόγος που για τους ίδιους λόγους μου έγραψε και αυτός ένα καράβι εξετάσεις, αξονικές, υπέρηχα, έξτρα αιματολογικές και δεν ξέρω και εγώ τι! Αυτός όμως είχε πολύ πλάκα γιατί είχε ένα σφυράκι και με μανία χτύπαγε το γόνατό μου, που πριν από ένα μήνα είχα χτυπήσει ελαφρά σε ένα πέσιμο και ήταν ακόμα μάλλον πρησμένο. Αυτός, να βαράει το γόνατο με μανία και να λεει ότι «δεν αντιδρά! Καταπονημένα αντανακλαστικά!» και εγώ ματαίως να του λεω ότι είχα πέσει και είναι ακόμα πρησμένο το γόνατο και μπορεί αυτό να φταιει, αλλά ήτο προφανές ότι ο τύπος δεν με άκουγε!

Τετάρτη βράδυ, βγαίνοντας από το διαγνωστικό κέντρο ήμουνα βαριά άρρωστη! Τα πάντα είχα, καρδιές, αναπνευστικό πρόβλημα, μειωμένα αντανακλαστικά, τι να σας λεω, δύο βήματα πριν το θάνατο, ένα ανθρώπινο ράκος! Ολες οι εξετάσεις που μου έγραψαν έκαναν 680 ευρώ βέβαια και είναι ερώτημα αν η ασφαλιστική θα τις δεχότανε.

Την άλλη μέρα, παίρνω τηλέφωνο την ασφαλιστική που όμως, μου λεει ότι τα ευρήματα δεν δικαιολογούν την πληθώρα των εξετάσεων που μου έγραψαν και για να είμαστε σίγουροι να πάω σε άλλον καρδιολόγο να με εξετάσει να έχουμε μία δεύτερη γνώμη. Έτσι μου κλείνουν ραντεβού για σήμερα Δευτέρα.

Στο εντωμεταξύ έχουν βγει και οι υπόλοιπες εξετάσεις, όπου πλέον είναι σαφές ότι α) δεν έχω ακριβώς ζάχαρο αλλά προδιάθεση ζαχάρου που σε 1-2, 5-10, 200-1000 χρόνια μπορεί να γίνει ζάχαρο αν δεν προσέχω και χάσω 252 κιλά, κλπ, κλπ, β) η δειγματοληψία για το Παπ τεστ δεν ήταν καλή γιατί η «παρασκευάστρια» πήρε τα μισά δείγματα απ’ όσα έπρεπε και τέλος πάντων πρέπει να την ξανακάνω! γ) η μαστογραφία αν και δεν είχε ουσιαστικά ευρήματα, συνίσταται να ακολουθηθεί από υπέρηχους γιατί ... δεν ξέρω γιατί, έτσι λεει το κωλόχαρτο που μου δώσανε.

Απ΄ ότι καταλάβατε, είμαι ήδη στην 3η εβδομάδα που πηγαίνω συνέχεια σε γιατρούς και ενώ δεν έχω απολύτως τίποτε, εξακολουθούν και με στέλνουν από τον ένα στον άλλο και από εξέταση σε εξέταση. Επίσης, απάντηση για την τριχόπτωση δεν έχω πάρει από κανένα, με την λογική εδώ καιγόμαστε τις τρίχες θα κοιτάμε τώρα. Επίσης χαρτί για την ρημαδοπισίνα επίσης δεν έχω πάρει, και άρα δεν μπορώ να γυμναστώ όπως όλοι ανεξαιρέτως μου ζήτησαν. Επίσης αρκετά λεφτά από την τσέπη μου έχω δώσει μιας και προφανώς η ασφαλιστική δεν πληρώνει την κάθε μαλακία που ζητάει ο κάθε γιατρός. Και τέλος αναρωτιέμαι, το βασικό που έχω πει και ξαναπεί σε όλους τους, είναι δυνατόν να έχω τόσο σοβαρά και συσσωρευμένα προβλήματα υγείας που μου λετε και εγώ να αισθάνομαι περίφημα;

Αυτά λοιπόν τα νέα μου. Θα ζήσω είναι σαφές, αλλά πότε θα τα πάρω στο κρανίο και αρχίσω το χέσιμο στον επόμενο που θα διαγνώσει σοβαρότατη πάθηση, δεν γνωρίζω.

Μιας και δεν προλαβαίνω δεν έχει φαγάκι σήμερις

Δεν υπάρχουν σχόλια: