Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2008

Ολα καλά

Έχω να σας ανακοινώσω ότι μετά από επίπονες και χρονοβόρες προσπάθειες τις ιατρικής κοινότητας να με βγάλουν άρρωστη, τα νέα είναι, ότι και δεν έχω τίποτα και ξεχειλίζω από υγεία.

Αυτά για τώρα, του χρόνου που θα ξανακάνω τσεκ απ, πάλι τα ίδια θα γίνουν, μιας και για αυτούς έχουμε όλοι την τεράστια υποχρέωση να είμαστε άρρωστοι και μάλιστα με σοβαρές ασθένειες.

Χτες, έχοντας μαζέψει ένα κάρο εξετάσεις, πήγα για τελευταία φορά στον καρδιολόγο που μου είπε το προφανές, ... , αφού η «χολεριθρήνη» που μου είχε ζητήσει να κάνω ήταν εντός φυσιολογικών ορίων, το ίδιο και το ζάχαρο, η πίεση που μέτραγα εγώ ήταν στο 12 (αυτός την μέτραγε στο 16, λεει) και το τρίπλεξ ήταν φυσιολογικό, δεν έχω τίποτα, λεει, αλλά πρέπει να τα επαναλάβω όλα σε ένα χρόνο.

Γιατί; Σε δουλεία να βρισκόμαστε λεω εγώ, γιατί έχομε ασφάλεια που πληρώνει αβέρτα μπροστά στο ανύπαρκτο ενδεχόμενο να με χώσουν μέσα για εγχείρηση καρδιάς! Ενδεχόμενο με το οποίο ο καρδιολόγος εκβίασε την διεξαγωγή, ενός καραβιού εξετάσεων, στο δικό του βέβαια διαγνωστικό κέντρο. Στο εντωμεταξύ, και μέχρι να καταλάβω το παιχνίδι που παίζεται, άρχισα να αναρωτιέμαι σε ποιον να γράψω τα σπίτια, και αν έχω βάλει συνδικαιούχο στην ασφάλεια ζωής!

Όλα καλά όμως και έτσι από την άλλη εβδομάδα, αρχίζω κολυμβητήριο, άκουα αερόμπικ, και για να γελάμε λίγο και για να βελτιώσω και την φυσική μου κατάσταση, μπας και μπορώ το καλοκαίρι να κάνω κανα βήμα παραπάνω μέσα στη ζέστη. Τώρα εμένα αυτό το άκουα αερόμπικ, πολύ αστείο μου ακούγεται, αλλά θα σας πω την άλλη εβδομάδα.

Εκτός από το να επισκέπτομαι καθημερινά γιατρούς και διαγνωστικά κέντρα, έκανα και πολλά άλλα πράγματα το τελευταίο καιρό που όμως δεν σας έχω γράψει για αυτά. Πρώτα απ’ όλα έχω πάρα πολύ δουλεία! Όλοι λένε για τον κακό χαμό που γίνετε με την οικονομική κρίση, για τις απολύσεις, για το μαύρο μας το χάλι, εγώ όμως έχω πάρα πολύ δουλεία! Τώρα καλό είναι αυτό; Δεν ξέρω, θα δείξει!

Επίσης πήγα μέγαρο και είδα την καταπληκτική Κλυταιμνήστρα της Μάρθα Γκράχαμ. Μία υπέροχη αναπαραγωγή του μύθου της απατημένης γυναίκας του Αγαμέμνονα, μία παράστασης 50 ετών – την πρωτοανέβασε η Γκράχαμ το 1958 – που όμως έσφυζε από ζωντάνια και νεότητα!

Πήγα και είδα μία πολύ ωραία θεατρική παράσταση, τη Μέθοδο Γκρονχολμ, στο Θέατρο Τέχνης. Και το σενάριο πολύ καλό και οι ηθοποιοί εξαιρετικοί. Είχα πολύ καιρό να δω τόσο απολαυστικό Θέατρο.

Πήγα στο Αλάτσι, το γνωστό εστιατόριο του Θεωδοράκη του δημοσιογράφου. Μου άρεσε πάρα πολύ, και το φαγητό και το setting. Να πάτε!

Πήγα και είδα το Βίκη, Χριστίνα, Μπαρσελόνα, του Γούντι Αλλεν, καλό ήταν, πολύ απολαυστικό να βλέπεις όλες αυτές τις κουκλάρες στην οθόνη, αλλά μάλλον λόγω της υπερπροβολής το περίμενα πολύ καλύτερο, και τέλος πάντων ο Γούντι Αλλέν έχει κάνει πολύ καλύτερα έργα. Πάντως σε σύγκριση με τις λοιπές σάχλες που βλέπουμε στα σινεμά, ήταν πολύ καλό, και να πάτε να το δείτε.

Και τέλος έφαγα τον κόσμο να βρω μία αγαπημένη μου από τα παλιά συνταγή να σας γράψω και δεν την έχω βρει!!!! Η φίλη μου η Αννα, το φτιάχνει πάρα πολύ καλά αυτό το γλυκό, με μπόλικους ξηρούς καρπούς, και αν και τις έχω ζητήσει τη συνταγή, δεν μου την έχει δώσει! Μην της πάρει κανείς άλλος τη δόξα βλέπετε!!!

Τέλος πάντων κάτι βρήκα, και το έφτιαξα. Αν και καλό, δεν είναι το τέλειο. Παρ’ όλα αυτά σας το γράφω σήμερα μέχρι να πείσω την Αννα να μου δώσει τη δικιά της συνταγή.

Μωσαϊκό

2 πακέτα μπισκότα μιράντα, ή μπτι μπέρ
250 γραμμάρια βούτυρο
250 γραμμάρια κουβερτούρα (αυτό το γλυκό θέλει κουβερτούρα για να γίνει καλό, με κακάο είναι απλά μέτριο)
3 αυγά
1 φλιτζάνι ζάχαρη (και λιγότερη να βάλτε αν το θέλετε πιο άγλυκο, γίνετε)
1 κάψουλα βανίλια σε σκόνη

Χτυπάτε τη ζάχαρη και τα αυγά στο μίξερ για 5 λεπτά. Σε μπεν μαρί λιώνετε τη κουβερτούρα και προσθέτετε το βούτυρο, ανακατεύετε πολύ καλά να ομογενοποιηθούν τα υλικά. Ρίχνετε και τη βανίλια. Αφήστε λίγο τη σοκολάτα να κρυώσει και μετά προσθέστε την στο μίγμα των αυγών, χτυπώντας τα σε μέτρια ταχύτητα. Σε μεγάλο μπολ σπάστε τα μπισκότα σε μικρά κομματάκια και προσθέστε το μίγμα της σοκολάτας, ανακατεύοντας καλά να γίνει μία πηχτή μάζα. Κόβετε ένα μεγάλο φύλο αλουμινόχαρτο και απλώνετε το μίγμα κατά μήκος. Τυλίγετε το αλουμινόχαρτο από την πάνω και την κάτω πλευρά σαν να θέλετε να κάνετε ένα μεγάλο σαλάμι. Το βάζετε στη κατάψυξη για τουλάχιστον 3 ώρες και μετά στην ψύξη. Πριν το σερβίρετε το βγάζετε από το ψυγείο να μαλακώσει λιγάκι. Το κόβετε σε παχιά κομμάτια σαν το σαλάμι.

Κανονικά αυτό το γλυκό θέλει καρύδια. Αν έχετε καρύδια σπίτι μπορείτε να μειώσετε λίγο το μπισκότο και να βάλετε χοντροκομμένα καρυδάκια που θα το απογειώσουν!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

TO ALATSI EHEI HALASEI TA TELEFTAIA DIO HRONIA. EHO PAEI PANO APO 20 FORES KAI EINAI TELEIVS DIAFORETIKO. PARAMENEI ENA KALO MENU ALLA KAMIA SHESI ME OTI ITAN OTAN XEKINISE!!!! ZEFI