Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008

Λαός και Κολωνάκι

Έχω μία απορία, ακούμε τελευταία πολύ συχνά την έκφραση «ο απλός λαός», μάλιστα μάλλον την έχω χρησιμοποιήσει και εγώ "εν τη ρύμη του λόγου μου", που λένε.

Και ερωτώ ποίος είναι αυτός ο απλός λαός; και δηλαδή υπάρχει και περίπλοκος λαός; όπως μονόχρωμα και εμπριμέ; όπως minimal και kitsch, όπως 1000-αρι και τούρμπο;

Επίσης αφού υπάρχει ο απλός και ο μη-απλός λαός, ποιοι είναι οι μεν και ποιοι οι δε; Εγώ και οι φίλοι μου σε πια κατηγορία είμαστε, στους απλούς ή στους εμπριμέ; σημείωση, δεν έχω κανένα φίλο που να με κερνάει ταξιδάκια, καμιά μπύρα άντε να με κεράσουν, μήπως αυτό με εντάσσει αυτόματα στον απλό λαό;

Ακούω τους αγαπητούς δημοσιογράφους, να μιλάνε για τον απλό λαό, λες και είμαστε ζώα! και δεν καταλαβαίνουμε όλα αυτά τα υψηλά νοήματα που θα έπρεπε να ταλανίζουν τη ζωή μας, όπως αν ο Μισέλ έκανε βόλτα στας Ευρώπας με άλλες σκουλικαντέρες, και ασχολιόμαστε με ποταπά ζητήματα όπως το ότι ο ρημάδης ο μισθός τελειώνει γύρω στις 20 του μήνα, ή ότι σε λίγο θα καούν και οι πέτρες στην Πεντέλη και θα πέσει το χώμα να πλακώσει όλη την Αθήνα.

Τώρα οι βόλτες του Μισέλ είναι ένα ζήτημα σοβαρότατο τόσο για την χώρα, όσο και για τη δημοκρατία. Και βέβαια δεν περιμένω να στείλει κανένας τον Μισέλ ή τον Θόδωρο φυλακή. Θα έρθει όμως η ώρα που εγώ ο απλός λαός θα ψηφίσω, και τότε να δεις τι θα πάθουν όλοι αυτοί που αρέσκονται σε κότερα και λίαρ τζετ. Το σίγουρο όμως είναι ότι καίγομαι για 22 χιλιάδες άλλα θέματα, αυτή τη στιγμή.

Λοιπόν φαίνετε ότι κάποιες Μανταμ Σουσούδες, τράβηξαν μία διαχωριστική γραμμή και είπαν αυτοί είναι ο απλός λαός, και εμείς είμαστε οι εμπριμέ. Μπίθουλας και Κολωνάκι, και καλά πάντα υπήρχε αυτή η διάκριση μεταξύ αστών και μη, αλλά τώρα αυτή η διάκριση έχει περάσει στην διανοητική ικανότητα του καθενός μας. Ο Απλός Λαός είναι βλάκες και οι Εμπριμέ είναι οι έξυπνοι. Και άρα εμείς, και κατοικούμε στο Μπίθουλα, και βλάκες ήμαστε! Ωραία.

Άντε να μην το πάω άλλο το θέμα γιατί εμείς οι βλάκες-απλός λαός έχουμε και δουλειές, μίας και οι έξυπνοι-εμπριμέ δεν δουλεύουν. Μιας και ετοιμάζω μάζωξη σπίτι για τις αρχές του καλοκαιριού, να σας δώσω μία ωραιότατη και απλή συνταγή που μου προέκυψε χθες βράδυ.

Μους Πέστροφας

1 πακέτο πέστροφα καπνιστή
1 κουταλία της σούπας κάπαρη
½ κούπα μάραθο ψιλοκομμένο
½ μπουκαλάκι κρέμα γάλακτος 3%

Στο μούλτι χτυπάτε την πέστροφα μέχρι να διαλυθεί. Προσθέτετε τον μάραθο και ομογενοποιείτε τα υλικά, σε δόσεις προσθέτετε και τη κρέμα γάλακτος μέχρι να γίνει μία αφράτη κρέμα κατάλληλη για άλειμμα. Την βγάζετε από το μούλτι, προσθέτετε την κάπαρη και ανακατεύετε καλά. Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε σαν ντιπ, ή αλοιφή σε τραγανά ψωμάκια και παξιμαδάκια, ή σε μία σαλάτα. Νοστιμότατο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: