Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Έκτακτο Γεγονός

Αν και με τις βαλίτσες στο χέρι, αποφάσισα να σας γράψω για το τι μου έτυχε, για να δείτε τι σημαίνει να είσαι γκαντέμης!!!

Όταν ετοιμάζετε ένας άνθρωπος για ένα σαββατοκύριακο σε ευρωπαϊκή πόλη, τι σημαίνει αυτό; Περπάτημα και περπάτημα, και ... περπάτημα. Τι χρειάζεται ένας άνθρωπος για να περπατήσει; Πόδια!

Τα δικά μου πόδια ήταν μία χαρά μέχρι χτες βράδυ. Σήμερα δεν είναι πόδια για περπάτημα, και μάλλον δεν θα είναι όλο το 4-ήμερο στη Βαρκελώνη. Τι έγινε;

Χτες βράδυ πήγα στη πιτσίνα, να γυμναστώ. Μας έβαλε λοιπόν να τρέχουμε πάνω κάτω την πισίνα κάνοντας διάφορες ασκήσεις για μία ώρα περίπου. Τελειώνουμε, πάω σπίτι και τι να δω;;; μία τεράστια φουσκάλα στην πατούσα μου, που προήλθε βεβαίως από τον υπερβάλλον ζήλο που έδειξα τρέχοντας πάνω κάτω!!!

Ούτε να το πατήσω δεν μπορώ το πόδι μου, τι θα κάνω δεν ξέρω....

Άμα είσαι γκαντέμης .....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μην ανησυχείς Μαριάννα, αυρίο το πρωί θα έχει σκάσει ήδη βγαίνοντας απο το αεροδρόμιο στη Βαρκελώνη. Εχω κλείσει βαλίτσα, αλλα .......... να βάλω κανένα betadine μαζι ? Πάντως για περπάτημα δεν ξέρω γιατί πολύ βροχή βλέπω για τις επόμενες ημέρες εκεί. Λου