Σάββατο 5 Απριλίου 2008

Συγκλονισμένη η κοινή γνώμη!!

Είμαι σπιτάκι μου, και χουζουρεύω στον καναπέ, διαβάζω εφημερίδα και ξεκουράζομαι. Η τηλεόραση παίζει αλλά δεν ακούω με προσοχή, πιάνει το αυτί μου πράγματα. Ειδήσεις λοιπόν, και αφού αναλύσαμε το σκοπιανό, να και το άλλο μεγάλο θέμα της ημέρας, ......

Συγκλονισμένη η κοινή γνώμη!!! Για την υπόθεση των αναβολικών στην άρση βαρών!! Όχι τώρα να μου πείτε ποιος συγκλονίστηκε. Ποιος από, εσάς που ξέρω και με ξέρετε, έπεσε από τα σύννεφα, ποιος;;; Όποιος αισθάνεται έτσι να με πάρει τηλέφωνο τώρα και να μου το πει, και να μου το εξηγήσει.

Πολλές φορές οι φίλοι μου λένε, ότι ζω στον κόσμο μου και ότι νομίζω ότι όλος ο κόσμος σκέφτεται σαν εμένα. Πιθανόν, αλλά στο συγκεκριμένο θέμα, πείτε μου ποιος πίστευε ότι αυτά τα γομάρια, με τα παραμορφωμένα σώματα, δεν ήταν τίγκα στα χημικά. Γιατί ΜΟΝΟ αυτοί που πίστευαν κάτι τέτοιο πιθανόν να συγκλονίστηκαν!! Προς τι λοιπόν αυτά τα κλισέ; γιατί οι δημοσιογράφοι χρησιμοποιούν τέτοιες εκφράσεις;

Άλλο θέμα τώρα πάλι από τις ειδήσεις, 100 εκ. Δολάρια, έχει λεει βγάλει ο κύριος Μπιλ Κλιντον από τότε που έφυγε από τον Λευκό Οίκο. Να το βάλω σε δραχμούλες να το καταλάβουμε και εμείς οι ηλίθιοι, περίπου 25 Δις Δραχμές!!! Πολλές οι απορίες, όταν ακούς τέτοια νούμερα. Πρώτο τι σκατά έχει πατάξει αυτός ο άνθρωπος και έβγαλε τόσα χρήματα σε τόσα λίγα χρόνια. Και 2ον τι τα κάνει; γιατί δεν κάθετε ήσυχος ήσυχος να τα φαει, παρά τρέχει σε εκστρατείες και τέτοια και ξυπνάει αγριοχάραμα και κουράζετε; Δεν θα τα καταλάβω ποτέ αυτά τα πράγματα.

Πιστεύω ότι το να παράγεις και να είσαι χρήσιμος στην κοινωνία είναι η ουσιαστική μας συμβολή στην εξέλιξη, είναι το ΄θετικό μας αποτύπωμα΄ στη γη. Αντίθετα, το να μην παράγεις και να μην είσαι χρήσιμος είναι αντικοινωνικό και η χαμένη ενέργεια είναι αρνητικό αποτύπωμα, αλλά εντάξει ο κύριος παρήγαγε, ήταν πλανητάρχης, τέλος. Ας πάει σπίτι του τώρα να φαει τα 25 δις και ας μας απαλλάξει από την παρουσία του.

Είχα τραπέζι χτες σε συναδέλφους, περάσαμε καλά, και γελάσαμε πολύ. Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό, σας το έχω ξαναπεί. Το να έρχονται φίλοι σπίτι να μιλάμε σε ένα πολιτισμένο περιβάλλον, να γελάμε, να τρωμε, είναι ότι καλύτερο για μένα.

Στον Μιχάλη και στην Πένυ άρεσε λοιπόν πολύ ένα ελαφρύ γλυκάκι που έφτιαξα. Μιας και το μενού είχε ψάρια και θαλασσινά, ήθελα να φτιάξω ένα γλυκό που να ταιριάζει με τα ψάρια και ταυτόχρονα να είναι ελαφρύ μιας και το δεύτερο γλυκό που είχα – ξέρετε για αργότερα – ήταν βαρύ, τάρτα σοκολάτας με πικραμύγδαλο.

Έφτιαξα λοιπόν μια Μους Λεμόνι, και τους άρεσε τόσο που υποσχέθηκα να τη βάλω στο blog. Πρέπει να ξέρετε ότι υπάρχουν πολλές διαφορετικές συνταγές για μους, αλλά βασικά χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, αυτές με μαρέγκα και αυτές με σαντιγί. Η δικιά μου ήταν με μαρέγκα, άλλη φορά όμως θα σας δώσω και μία με σαντιγί.

Μους Λεμόνι και Λαιμ

3 λεμόνια
4 λάιμ
7 κ.σ. ζάχαρη,
3 αυγά
2 κ.σ. κορν φλάουερ
40 γρ. Αμύγδαλο φιλέ ή ελαφρά σπασμένο στο μουλτι.
Δυόσμος για διακόσμηση.

Στύβετε τα λεμόνια και τα λαιμ και κρατάτε το ξύσμα από 1 λεμόνι και 1 λαιμ.(αν δεν έχετε λαιμ βάλτε μόνο λεμόνια). Ανακατέψτε σε ένα μπολ του κρόκους από τα αυγά με τη ζάχαρη και το κορν φλαουερ. Ζεσταίνετε το χυμό από τα λεμόνια και τα λαιμ, ελαφρά σε μία κατσαρόλα. Ρίχνετε προσεχτικά το ζεστό χυμό στο μίγμα με τους κρόκους ανακατεύετε πάνω στην εστία να πήξει ελαφριά. Χτυπάτε τα ασπράδια σε μία σφιχτή μαρέγκα. Ανακατεύετε τη μαρέγκα με το κρύο – πλέον – χυμό με ελαφρές κινήσεις από τον πάτο προς τα πάνω ώστε να μην χαλάσει η μαρέγκα. Ρίχτε και το αμύγδαλο και σερβίρετε σε ποτήρια ή μεγάλο μπολ. Πασπαλίστε με το ξύσμα και διακομίστε με τον δυόσμο. Βάλτε στο ψυγείο να κρυώσει για 2 ώρες τουλάχιστον.

Είναι πάρα πολύ ελαφρύ και δροσιστικό, χωρίς να είναι πολύ γλυκό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: