Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

Μέρες και Μέρες

Υπάρχουν μέρες που ξυπνάω μόνη μου στις 7:00, υπάρχουν μέρες που με ξυπνάει το ξυπνητήρι στις 9:00

Υπάρχουν μέρες που σηκώνομαι αμέσως από το κρεβάτι και μέρες που αλλάζω πλευρό.

Υπάρχουν μέρες που βάφομαι το πρωί και μέρες που μου αρέσω περισσότερο όπως είμαι όταν ξυπνάω

Υπάρχουν μέρες που πάω στο γραφείο σε 15 λεπτά και μέρες που κάνω μία ώρα.

Υπάρχουν μέρες που την δεύτερη γουλιά καφέ στο γραφείο την πίνω στις 12:00 και μέρες που τον έχω πιει όλο μέχρι τις 10:30.

Υπάρχουν μέρες που στις 12:00 έχω ήδη πεινάσει, και μέρες που έχει πάει 6:00 και δεν καταλαβαίνω τίποτα.

Υπάρχουν μέρες που νομίζω ότι κάνω την καλύτερη δουλειά του κόσμου και μέρες που θέλω να αλλάξω επάγγελμα.

Υπάρχουν μέρες που δεν θέλω να πάω σπίτι μετά τη δουλειά και μέρες που δεν βλέπω την ώρα να δω την απογευματινή σαπουνόπερα.

Υπάρχουν μέρες που βλέπω το σπίτι μου πολύ όμορφο και μέρες που θέλω να τα πετάξω όλα και να πάρω άλλα.

Υπάρχουν μέρες που έχω όρεξη για μαγειρέματα και μέρες που δεν πατάω στην κουζίνα.

Υπάρχουν μέρες που μου λείπουν κάποιοι φίλοι και μέρες που δεν θέλω να τους ακούσω.

Υπάρχουν μέρες που έχω τρελή όρεξη για έξοδο και μέρες που μόνο ο καναπές μου με συγκινεί.

Υπάρχουν μέρες που αναρωτιέμαι αν με ξέχασαν και μέρες που το τηλέφωνο δεν σταματάει.

Υπάρχουν μέρες που βλέπω μωρά και θέλω να τους τραγουδήσω τη «μικρή Ραλού» και μέρες που νομίζω ότι όλα τα μωρά είναι ταλιμπάν.

Υπάρχουν μέρες που θέλω να κάνω ένα μωρό και εγώ και μέρες που μόνο με την σκέψη κουράζομαι.

Υπάρχουν μέρες που νομίζω ότι ο ... με φλερτάρει και μέρες που νομίζω ότι με έχει χεσμένη.

Υπάρχουν μέρες που έχω όρεξη να έρθουν σπίτι 200 άτομα και μέρες που δεν θέλω να δω κανένα

Υπάρχουν μέρες που φοράω κόκκινα γυαλιά και όλα γύρω σινεμά τα βλέπω και μέρες που όλα τα βλέπω μαύρα.

Συμβαίνει και σε εσένα αυτό;

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαλάρωσε φιλενάδα. αν κάποιος σου γράψεο οτι δεν του συμβαινει τότε ειναι σίγουρα για δέσιμο αυτός και οχι εμείς. εύχομαι να μην σε πιάνουν όλες οι μαυρίλες μαζεμένες (αν και έτσι γίνεται πάντα) και να ειναι πιο πολλές οι ημέρες με την θετική διάθεση ειτε εισαι μόνη ειτε μα παρέα. για να αραδιάσεις όλα αυτά μάλλον ήταν μια γκριζα ημέρα . πολλές ευχές να γίνει πιο χρωματιστή. λου

tilemetora είπε...

Λου η μέρα δεν ήταν ασχημη, αλλά είναι μάλλον φάση ενδοσκόπησης. Οπως ξέρεις πλησιάζω τα 40 και όπως γνωρίζεις οι κύκλοι κλίνουνε σιγά σιγά. Ειναι φυσικό λοιπόν να αναρωτιέσαι.

Ανώνυμος είπε...

έχω την ίδια ηλικία και δεν βλέπω να κλείνουν οι κύκλοι μου όπως λες. Το μυστικό πιστεύω οτι είναι να περνάμε καλά όπως αυτό μας ευχαριστεί σε κάθε ηλικία και να απολαμβάνουμε αυτό που κάθε φορά έχουμε, ακόμη και αν ειναι η ανάγκη μας να μείνουμε μόνοι και μακρυα απο όλα. Ειναι σημαντικό οτι έχω την δυνατότητα να επιλέξω, ότι και αν ειναι αυτό που επιλέγω τελικά. Και βέβαια το σίγουρο είναι οτι δεν θα γύριζα πίσω ποτε και για τίποτα. η ωραιότερη εποχή ειναι αυτή που ζω κάθε φορά για εμένα. Χαμογέλα πρώτη. Λου again.

tilemetora είπε...

Ωραια αυτα αλλα σιγουρα με την ηλικια κλινουν και κυκλοι. Για παραδειγμα μπορουμε τωρα εμεις να κανουμε παιδια; Δεν μπορουμε. Αντε να βρεις τον πατερα, αντε να τον ψησεις να σου κανει παιδι, αντε να ξεκινησεις προσπαθειες, ..., οπως σε κεινη την ταινια με τον Κωνσταντινου, 2 χρονια να παρω πτυχιο, 3 χρονια να διοριστω, 4-5 χρονια να μπω σε ενα ρυθμο ....

Ανώνυμος είπε...

αχ μαριάννα μου, αυτό ήταν τόσο...true!
big kisses..

η εφούλα..