Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

Και στα δικά σας ....

Σας έχω πει ότι γενικά οι γάμοι μου τι δίνουν. Τους λόγους τους έχω αναφέρει σε παλαιότερη ανάρτηση, και χαίρομαι πάρα πολύ που οι γάμοι που γίνονται τώρα τελευταία διαφέρουν κάπως από εκείνο το σόου που γινότανε παλιά.

Εκείνο όμως που μου τι δίνει περισσότερο απ’ όλα είναι το .... άντε και στους ανύπανδρους!

Με ρωτάς κυρία μου αν θέλω να παντρευτώ! Γιατί με κοιτάς με μάτια συμπόνιας, που λένε ... το καημένο, δεν παντρεύτηκε, κάποιο κουσούρι έχει....

Δηλώνω υπεύθυνα ότι

α) δεν έχω κανένα κουσούρι,
β) δεν είμαι άτυχη (κατά το τυχερά είναι αυτά)
γ) δεν είμαι δυστυχισμένη που δεν έχω παντρευτεί
δ) ναι ξέρω τα γηρατειά είναι άσχημα κατά τη γνώμη σας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ θέλω σώνει και ντε κάποιον να μου φέρνει χαμομήλια και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες, όταν μεγαλώσω (και άλλο)
ε) και να ήθελα χαμομήλι αυτός δεν είναι λόγος να παντρευτώ κάποιον!
στ) μπορεί να είμαι ανύπανδρη αλλά μάλλον κάνω περισσότερο σεχ από εσάς!
ζ) όχι δεν θέλω να κάνω παιδιά
η) όχι δεν χρειάζεται να παντρευτώ για να κάνω παιδιά
θ) όχι δεν με κορόιδεψε κανένας, και δεν ήπιε την νιότη μου
ι) δεν μπορώ να ορκιστώ ότι το παραπάνω δεν το έκανα εγώ η ίδια σε κάποιον
κ) ναι μπορείς να είσαι ευτυχισμένος και ανύπανδρος
λ) ... και τώρα και πάντα ...
μ) δεν θα είμαι δυστυχισμένη όταν γεράσω, θέλετε να σας υπογράψω ένορκη βεβαίωση;
ν) όχι ο γάμος δεν είναι ο προορισμός του ανθρώπου, βλέπετε άλλα ζώα να παντρεύονται με νυφικά, πίπουλα και φτερά;
ξ) μπορεί μικρή να ήθελα να γίνω νυφούλα, αλλά με την φυσική ωρίμανση του ανθρώπου απέβαλα αυτά τα πρότυπα
ο) όχι δεν είναι θέμα ιδεολογίας είναι πραγματικό θέλω
π) μπορεί να μην με πιστεύετε, τι θέλετε να κάνω τώρα; Δεν θα σκάσω για να σας πείσω
ρ) οι άνδρες είναι χρήσιμοι βεβαίως, οι σύζυγοι δεν είναι
σ) όχι δεν χρειάζομαι κάποιον στο καναπέ μου για να βλέπω τηλεόραση τα βράδυ, μάτια χρειάζομαι για να το κάνω αυτό
τ) ... και τα σκουπίδια μπορώ να τα πετάξω μόνη μου ...
υ) ... έχω παρέες ... και πολλοί γκόμενοι περάσανε από τη ζωή μου ....
φ) όχι δεν λεω ότι κακώς παντρευτήκατε εσείς, κάνατε αυτό που θέλατε και μπράβο σας...
χ) .... και βέβαια είναι πιθανών στο μέλλον να αλλάξω γνώμη, αλλά τώρα αυτή είναι η γνώμη μου ....
ψ) δεν ξέρω αν θα παντρευόμουνα τον Μπραντ Πιτ, αν μου το ζήταγε, θα κοιμόμουνα πάντως μαζί του σίγουρα
ω) όχι δεν είμαι λεσβία


......όχι δεν θέλω να μου εύχεστε να παντρευτώ, να μου ευχηθείτε καλή υγεία, ευτυχία, ότι άλλο θέλετε, αλλά όχι γάμο ....

Τέλος.

Υ.Γ1. τα παραπάνω είναι οι απαντήσεις σε μία τυπική συζήτηση που γίνετε σε όλους τους γάμους, και το κακό δεν είναι ότι τι συζήτηση αυτή την κάνεις με τη θεία Μαγδάλω από το χωρίο, ετών 220, αλλά με ανθρώπους της ηλικίας σου!

Υ.Γ2 Πένυ μου, που παντρεύεσαι την Παρασκευή, να ζήσετε, και να περάσετε καλά μαζί, με πολύ πολύ ευτυχία.

Υ.Γ3 Συνταγή αύριο, σήμερα με πονάει ο καρπός μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: