Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008

Μικρά, μικρά και ουσιώδη

Σήμερα θέλω να γράψω για πολλά και διαφορετικά θέματα, και έτσι αποφάσισα από εδώ και στο εξής να ανεβάζω αναρτήσεις με διαφορετική θεματολογία, εν ολίγοις, λίγο απ’ όλα ….

· Επίθεση φιλίας, λεει, θα μου κάνει ο κος Μεϊμαράκης. Μπράβο του ανθρώπου, τον καταλαβαίνω απόλυτα που θέλει να γίνει φίλος μου, αλλά έλα που εγώ δεν θέλω! Έχω φίλους και είμαι καλυμμένη, δεν θέλω και τον Μεϊμαράκη. Εκτός όμως από εμένα, θα κάνει λεει και σε άλλους, για την ακρίβεια, όλοι αυτοί οι της ΝΔ θα κάνουν επίθεση φιλίας σε όλους εμάς. Αυτό βέβαια λίγο απειλητικό ακούγεται, αλλά δυσκολεύομαι να καταλάβω το πως θα γίνει, θα βγουν στους δρόμους και θα μας φιλάνε, όπως είπε και ο Πρετεντέρης χτες; Δεν ξέρω, βρε παιδάκι μου, και καλά να μου την πέσει κανένας νέος άνθρωπος, άντε για το καλό της πατρίδας να κάνω την καρδιά μου πέτρα, αλλά φαντάζεστε να μου την πέσει ο Εβερτ, ή ο Μητσοτάκης; Δεν ξέρω….
· Τώρα εγώ από παγκόσμια οικονομία δεν ξέρω. Γενικότερα δεν ξέρω από οικονομία, τρύπες έχουν τα χέρια μου, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Έχω όμως καταλάβει απόλυτα την ιστορία με τα στεγαστικά δάνεια στην Αμερική, τις καταρρεύσεις τραπεζών και ιδιαίτερα την χτεσινή ιστορία με την Λιμαν Μπραδερς (όνομα και αυτό για τράπεζα, στο χωριό μου Λίμα είναι η λιγούρα!). Βγάζω λοιπόν και τα συμπεράσματά μου, όταν είσαι λιμασμένος (κατά το Λιμαν) και τα θες όλα, κάποια μέρα θα φας τον πούλο που λένε. Δίνανε δάνεια αβέρτα, σε άστεγους, σε κλοσάρ, στον οποιοδήποτε για οποιοδήποτε ποσό, η γη της επαγγελίας, πάρε κόσμε, τώρα που γυρίζει, …, πάρτους κάτω όλους. Και όλα αυτά για να βγάλουν κάποιοι κέρδη, όχι απλά κέρδη, αηδιαστικά κέρδη, και να ζουν μέσα σε ασύλληπτα πλούτη. Τι τα θες όλα αυτά τα πλούτη ρε κακομοίρη, και εσύ και εγώ στα 2 μέτρα θα καταλήξουμε, σάμπως τα δικά σου 2 μέτρα θα είναι καλύτερα από τα δικά μου. Επειδή αυτός ο αηδιαστικός πλούτος που βλέπω γύρω μου όμως με ενοχλεί, και βέβαια η σπατάλη που συνεπάγεται, τι θα κάνω, θα τους τιμωρήσω. Μπορεί από οικονομία να μην καταλαβαίνω και πολλά, ξέρω όμως ότι όλος αυτός ο πλούτος βγαίνει από την δικιά μου κατανάλωση. Θα σταματήσω να καταναλώνω. Και δεν εννοώ βέβαια τα αναγκαία και ουσιώδη για μία ικανοποιητική ζωή, αυτά κανείς δεν μπορεί να τα σταματήσει και βέβαια δεν είναι αυτή η κατανάλωση που παράγει τον πλούτο αυτών. Τα μή απαραίτητα θα σταματήσω, την σπατάλη. Και μην έρθετε τώρα εσείς οι οικονομολόγοι να μου πείτε, ότι η ύφεση και μπλα μπλα, να μην με προκαλούσατε τόσο, φάτε τώρα σαπούνι…
· Φέτος η επιτυχία του αντιπυρικού σχεδιασμού στη χώρα μας ήταν τεράστια. Λίγες οι φωτιές, μόνο 500 χιλιάδες στρέμματα κάηκαν, έτσι έλεγε ένα γελοίος τύπος στο ραδιόφωνο. Τώρα αν είναι επιτυχία ότι κάηκαν μόνο 500 χιλιάδες, τι να πω, μίας και υπό κανονικές συνθήκες γινόμαστε όλοι στάχτη και μπούρμπερη, βεβαίως και τα πιο πάνω νούμερα είναι τεράστια επιτυχία. Μήπως όμως, δεν υπάρχει δάσος πλέον για να καεί, μήπως λεω …
· Πολύ στεναχωρήθηκα για την κυρία Μάρα μας, έμεινε άνεργη η γυναίκα. Το ότι υπάρχουν 800 χιλιάδες άνεργοι σε αυτή τη χώρα, είναι αδιάφορο, για την κυρία Μάρα μας πρέπει να στεναχωρηθεί το πανελλήνιο, γιατί της επιτέθηκαν άδικα. Αυτή μία χαρά έκανε τη δουλειά της, σωστός επαγγελματίας και καθόλου δεν βοηθούσε τον σύζυγο, ούτε και είχε βεβαίως βοηθηθεί από αυτόν. Μπορεί στο σπίτι να είμαστε ζευγάρι, αλλά μόλις βγούμε από τη μιζονέτα δεν μιλιόμαστε, ένα περίεργο πράγμα με εμάς ….
· Είναι μέρες τώρα που θέλω να σας γράψω για αυτό το φρούτο την κα Σάρα Πεϊλιν, αλλά δυσκολεύομαι. Είναι τόσα πολλά, είναι τόσο χοντρά, που απλώς ακόμα μετράω το μέγεθος της βλακείας των Αμερικανών που θα την ψηφίσουνε, γιατί όχι απλός θα την ψηφίσουνε, αλλά θα βγει κιόλας. Και τότε θα αναγκαστεί η κυρία να βγάλει διαβατήριο, γιατί θα καταλάβει ότι α) η υπόλοιπη γη κατοικείται από ανθρώπους β) οι άνθρωποι αυτοί ζουν σε ανεξάρτητες χώρες που δεν είναι – ακόμα – αποικίες των αμερικανών, και γ) για να επισκεφτείς αυτές τις χώρες, θες ένα βιβλιαράκι που το λένε διαβατήριο – πασσπορτ στη γλώσσα σου γλυκιά μου – μοιάζει λίγο με ατζέντα και του βάζουν σφραγίδα !! Ένα φοβερό όμως που έμαθα πρόσφατα για αυτήν, είναι ότι είχε βγάλει ένα κατάλογο με απαγορευμένα βιβλία (από Αρχαίους φιλοσόφους, στον Σαίξπηρ, και στον Χάρυ Πόττερ η λίστα τελείως ανερμάτιστη) και ζήτησε από την δημόσια βιβλιοθήκη της πολιτείας να τα εξαφανίσει, όταν δε κάποια υπάλληλος αρνήθηκε, έκανε το παν να την απολύσει. Τωρά γιατί όταν αυτό το κάνουν άλλοι, ο Χίτλερ, ο Σαντάμ και εκείνο το μπουμπούκι ο Αμπχαντινετζάμπ (έτσι γράφετε;) αυτοστιγμεί τους ονομάζουμε δικτάτορες και τρέχουμε με τα στρατά μας να «βάλουμε» δημοκρατία στη χώρα τους, ενώ όταν το κάνει αυτή η ζουρλή τότε «προασπίζει την ηθική και την χριστιανική –δεν ξέρω και εγώ τι – στην χώρα της». Καλά να τα πάθουν, όταν στρώνεις να κοιμηθείς πάνω στα σκατά,
βεβαίως και θα λερωθείς αγάπη μου …

Σήμερις το πρόγραμμα έχει χορταστική σαλατούλα, χορταστική και για όσους θέλουν να κάνουν και λίγο δίαιτα.

Τονοσαλάτα με ρύζι και λαχανικά (2 μερίδες)

½ φλιτζάνι μαύρο ρύζι
½ φλιτζάνι αρακά βρασμένο
½ φλιτζάνι καλαμπόκι βρασμένο
1 μικρή πράσινη πιπεριά κομμένη σε κύβους
2 κονσέρβες τόνο σε νερό
¼ ματσάκι μαϊντανό
1 καρότο τριμμένο στο τρίφτη του κρεμμυδιού
1 μικρό κρεμμύδι ψιλοκομμένο (προαιρετικά)
Λάδι, αλάτι, πιπέρι, χυμό από ½ λεμόνι

Βράζετε το μαύρο ρύζι αρκετά, θέλει περίπου 1 ώρα, το στραγγίζετε και το αφήνετε να κρυώσει τελείως. Το μαύρο ρύζι γίνετε καλύτερο αν το έχετε βράσει από την προηγούμενη μέρα και το αφήσετε ένα 24-ωρο στο ψυγείο. Σε ένα μπολ ανακατεύετε όλα τα υλικά. Χτυπάτε σε σέικερ το λαδολέμονο και περιχύνετε την σαλάτα λίγο πριν τη σερβίρετε. Αν είστε τολμηροί μπορείτε να βάλετε και λίγο ψιλοκομμένο ανανά που πραγματικά αλλάζει τελείως το πιάτο και ταιριάζει απόλυτα με τα υπόλοιπα υλικά, αλλά καταλαβαίνω ότι σας ζητάω πολλά!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ μου αρέσουν τα διάφορα θεματάκια. ετσι να συνεχίσεις. Μιρέλλα