Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008

Λογικές σκέψεις τρελού ανθρώπου;

Λοιπόν σήμερα, με πονάει ο καρπός μου. Για την ακρίβεια με πονάει πολλές μέρες τώρα. Κοιτάξτε τώρα να δείτε πώς κάτι τόσο συνηθισμένο, ένα αρρωστημένο μυαλό σαν το δικό μου το κάνει μεσανατολικό ζήτημα.

Ξυπνάω τις προάλλες, από έναν μάλλον ταραγμένο ύπνο, και αμέσως αισθάνομαι έναν μικρό και χαζό πόνο στο χέρι. Αρχίζω να σκέφτομαι με την παρακάτω σειρά:

1) Οφείλετε στον τρόπο που κοιμάμαι. Γενικώς, θέλω 6 στρέμματα κρεβάτι για να κοιμηθώ, και από τις δεκάδες τούμπες που ρίχνω κάθε βράδυ, μάλλον «στραβοκάθησα» πάνω στο χέρι και για αυτό πονάει.
2) Μπα μάλλον δεν είναι αυτό ... πάντα έτσι κοιμάμαι και δεν μου έχει ξανασυμβεί, μάλλον είναι το αιρ κοντίσιον, που μου έφερε ψύξη στο χέρι, γιατί δηλαδή μόνο στο σβέρκο μπορείς να πάθεις ψύξη;
3) Μωρέ τι ψύξη και μαλακίες, είναι δυνατόν, ψύξη στον Καρπό; Όχι στο χέρι γενικότερα, στον καρπό!
4) Έχει φλεγμονή.
5) Να βάλω βολταρέν αλοιφή
6) Βάζω βολταρέν αλοιφή
7) Πως βρωμάει η βολταρέν αλοιφή!
8) Βολταρεν και μαλακίες και βρώμισε ο τόπος και πονάει ακόμα ο καρπός
9) Δεν έχει φλεγμονή
10) Είναι αρθριτικά.
11) Ε! Βέβαια, με τις αμυγδαλές που είχα μικρή τώρα χτυπάει η ρευματοειδής αρθρίτιδα!
12) Έπρεπε να τις είχα βγάλει από μικρή, να τώρα που μου δημιουργούνε πρόβλημα
13) Ποιο είναι το επόμενο στάδιο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας;
14) Να μπω στο γουικιπεντια να δω τι λεει.
15) Δεν είναι ρευματοειδής αρθρίτιδα, λεει το γουικιπέντια
16) Είναι τενοντίτιδα
17) Το λαπιτοπι φταιει
18) Το ποντίκι του λαπιτοπι φταιει
19) Τι ποντίκι και βλακείες, μου λεει η Φιφή, αφού είσαι δεξιόχειρας και σε πονάει το αριστερό χέρι
20) Είναι πρόβλημα στα κόκαλα
21) ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ!
22) Πονάω και αλλού;
23) Κάτι περίεργο στον αστράγαλο, ίσως ...
24) Είναι μετάσταση
25) Για να κάνω μετάσταση πρέπει πρώτα να έχω καρκίνο όμως
26) Έχω καρκίνο και δεν το έχω καταλάβει
27) ΠΕΘΑΙΝΩ

Αυτές οι πιο πάνω σκέψεις, έγιναν σε διάστημα μίας βδομάδας περίπου. Ο καρπός ακόμα πονάει, με τον ίδιο τρόπο, ούτε πολύ, ούτε λίγο, απλά πονάει. Τώρα αν είμαι διανοητικώς καλά είναι ένα ζήτημα, ένα μεγάλο ζήτημα ίσως!! Καλώ την επιστήμη να με εξετάσει.

Πανεύκολα Τυροπιτάκια

Είναι όντως πανεύκολα, ιδανική λύση για σνακ στο γραφείο, στο σχολείο των παιδιών στην εκδρομή και βέβαια στα ουίσκια που πίνουμε το βράδυ στο σαλόνι.

1 κιλό αλεύρι που φουσκώνει μόνο του

500 γραμμάρια γιαούρτι στραγγιστό

500 γραμμάρια φέτα τριμμένη (ή άλλο λευκό τυρί, μανούρι, ανθότυρο, ή μίγμα φέτας με ρεγγάτο)

1 φλιτζάνι λιωμένο βούτυρο

λίγο αλάτι, πιπέρι, ρίγανη προαιρετικά

1 αβγό

Βάλτε σε ένα μπόλ το αλεύρι. Ρίχτε το βούτυρο λιωμένο αλλά όχι ζεστό, το γιαούρτι, το τυρί και όλα τα υπόλοιπα υλικά. Αν θέλετε προσθέστε και λίγο μπέικιν πάουντερ. Ανακατεύετε καλά μέχρι να ενωθούν τα υλικά. Με μικρά κομμάτια απο τη ζύμη πλάστε μικρά μπαλάκια σαν κεφτεδάκια Πατήστε τα λίγο από πάνω ώστε να μοιάζουν με μικρά μπιφτέκια και τα απλώστε τα σε βουτυρωμένο ταψί. Ψήστε τα σε δυνατό φούρνο μέχρι να ροδοκοκκινήσουν. Αν η ζύμη είναι πολύ σφιχτή (ανάλογα με το αλεύρι) μπορείτε να ρίξετε λίγο βούτυρο ή γιαούρτι ακόμη.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε μπας και ζύμωνες πάλι τίποτε καρβέλια ?
Πάντως δεν πεθαίνεις απο τον καρπό σύμφωνα με τις αρρώστιες που έχουμε ανακαλύψει μέχρι κα σήμερα. Αλλαξε πλευρο και συνέχισε πιο ήρεμα αυτή την φορά. Μιρέλλα

tilemetora είπε...

Δεν ζυμωνα, για την ακριβεια δεν εκανα τιποτα! Σημερα ομως εβαλα ελαστικο επιδεσμο και θα δουμε. Παντως αν ειναι να πεθανω θα σε ειδοποιήσω νωριτερα να ραψεις κανα ντε πιες!